باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
جمعه 7 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 14:59:46
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

حضور سرپرست باشگاه مس کرمان در اردو تکواندوکاران مس

چهارشنبه 17 دی ماه 1399 ساعت 10:54

در آستانه شروع رقابت های لیگ برتر تکواندو کشور، سرپرست باشگاه مس کرمان در اردوی تیم تکواندو این باشگاه حاضر شد و با اعضای آن دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ تکواندوکاران مس کرمان که برای شروع رقابت های فصل جدید لیگ برتر خود در تهران اردو زده اند، شب گذشته شاهد حضور آقای علی رمضانی سرپرست باشگاه مس کرمان بودند.

در این نشست آخرین تحولات تیم تکواندو مس کرمان برای شروع پرقدرت در رقابت های خود به بحث گذاشته شد تا هوگو پوشان غیور تیم مس کرمان با بهترین شرایط روحی رقابت های خود را در فصل جدید آغاز کنند.

آقای رمضانی سرپرست باشگاه مس کرمان در این نشست گفت:  کادر فنی تیم تکواندو مس کرمان، کادری مجرب، بی حاشیه و کاربلد هستند که به شخصه آنها را قبول دارم و حمایت های لازم را از آنها خواهم داشت.

رمضانی افزود:تیم تکواندو مس کرمان جایگاه خیلی خوبی را در سال های نه چندان دور داشت و جمع زیادی از بازیکنان ملی پوش در آن حضور داشتند که متاسفانه چند سالی مظلوم واقع شد و نتوانست موفقیت های خود را ادامه دهد.

سرپرست باشگاه مس کرمان گفت: اعتقاد دارم که نباید فرقی بین رشته های مختلف ورزشی باشگاه مس باشد و باید تمام تیم ها به یک چشم دیده شوند.

وی افزود: اتفاقاتی که در 7-8 سال اخیر برای تیم فوتبال مس در لیگ یک افتاد، باعث شد تا آسیب ها و ضربات آن به رشته های دیگر هم برخورد کند و مطمئن باشید که با صعود تیم فوتبال مس به لیگ برتر، وضعیت تیم های دیگر هم تقویت خواهد شد.

سرپرست باشگاه مس کرمان پیش از این دیدار نیز در جمع هندبالیست های مس کرمان حاضر بود و از نکات قابل توجه، حضور ایشان در جمع سایر تیم های باشگاه مس از جمله بسکتبال، تیم های مختلف فوتبال و... نیز می باشد که باعث دلگرمی هرچه بیشتر اعضای این تیم ها می گردد.

تکواندوکاران مس کرمان از روز جمعه 19 دی ماه رقابت های خود را در لیگ برتر این فصل کشور به صورت متمرکز در تهران آغاز خواهند کرد.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=75825