باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
شنبه 1 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 12:38:29
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

زغالسنگ هم در کوره هندبال مس سوخت

سه‌شنبه 16 دی ماه 1399 ساعت 21:52

تیم هندبال مس کرمان در ادامه رقابت های خود در لیگ برتر هندبال کشور، در نهمین بازی خود به نهمین پیروزی فصل دست یافت و عصر امروز تیم زغالسنگ طبس را با نتیجه 28 بر 23 شکست داد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ هندبالیست های مس کرمان که صعود خود را به دور نهایی رقابت ها قطعی کرده اند، برای ادامه حرکت مقتدرانه خود در بازی های این فصل عصر امروز در تالار شهید سلیمانی تهران به مصاف تیم قدرتمند زغالسنگ طبس رفتند.

در این بازی تیم زغالسنگ برای صعود به دور نهایی نیاز حیاتی به کسب پیروزی برابر مس کرمان داشت و از همین رو با شروع مسابقه با تمام توان برابر مس حاضر شد و در شروع مسابقه با چند گل از تیم مس پیش افتاد.

اما در مقابل شاگردان حمید صادقی که به هیچ وجه حاضر به چشم پوشی از حرکت مقتدرانه خود در رقابت های این فصل نیستند، با ادامه بازی بازهم نمایش چشم نواز خود را در زمین مسابقه پیاده کردند و با اختلاف گل خوب از حریف پیش افتادند.

در حالی که در مقاطعی از بازی اختلاف گل دو تیم در عدد ده به سود مس هم رسید، اما در دقایق پایانی تیم زغالسنگ تلاش زیادی کرد که به بازی برگردد اما این اجازه هرگز از سوی بازیکنان تیم مس کرمان صادر نشد.

در نهایت هندبالیست های مس کرمان با سوزاندن زغالسنگ در کوره خود با نتیجه 28 بر 23 این تیم را هم شکست دادند تا با کسب 18 امتیاز از 18 امتیاز ممکن همچنان با محکم ترین گام در لیگ برتر حرکت کنند.

این تیم در آخرین بازی دور اول خود روز پنجشنبه به مصاف تیم کیمیا کاشت کردستان می رود تا پس از این بازی تیم هندبال مس آماده دور نهایی رقابت ها و برداشتن آخرین گام ها برای تکرار قهرمانی گردد.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=75821