باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
سه‌شنبه 4 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 18:41:21
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

مهاجری: مجبور به استفاده از بازیکنانم در پست های غیرتخصصی آن ها شدم

دوشنبه 15 دی ماه 1399 ساعت 19:22

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان در پایان بازی تیمش برابر قشقایی که در شیراز به تساوی یک بر یک رسید، گفت: به دلیل غیبت تعداد زیادی از نفراتمان از بابت مصدومیت و محرومیت مجبور به استفاده از سایر نفرات تیم در پست های غیرتخصصی در این بازی شدیم.

به گزارش روابط  عمومی باشگاه مس؛ رضا مهاجری در این باره گفت: متاسفانه دست ما برای این بازی به شدت از نظر نفری بسته بود و قطعا با برگشتن بازیکنان مصدوم و محروم به جمع ما این نقیصه رفع خواهد شد اما با این وجود بازیکنان ما با اینکه در این بازی بعضا در پست های غیر تخصصی خود به میدان رفته بودند تلاش خود را انجام دادند.

سرمربی مس کرمان افزود: در نیمه دوم فکر می کنم می توانستیم برنده بازی باشیم و بعد از دریافت گل تمرکز خود را از دست ندادیم و خیلی خوب به گل مساوی رسیدیم و اگر توپ دقیقه آخر ما تبدیل به گل شده بود شرایط امتیاز کامل در این بازی به نفع ما رقم می خورد که دچار بدشانسی شدیم.

مهاجری با انتقاد از زمین چمن ورزشگاه پارس شیراز گفت: شیراز 2 تیم در لیگ دسته یک دارد و در گذشته هم 2 تیم در لیگ برتر داشته و به نظر می‌رسد این زمین ناهموار برای تیم‌های شیرازی هم خوب نباشد.

مهاجری ادامه داد: در بین نیمه به بازیکنانم گفتم در این زمین نمی‌شود کارهای تاکتیکی کرد و باید به زیر توپ بزنید تا شاید از راه هوا به گل برسیم.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=75815