باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
پنج‌شنبه 30 فروردین ماه 1403 ساعت 20:47:25
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

معاون فنی باشگاه مس کرمان: قضاوت های لیگ برتر بسکتبال شائبه انگیز است

جمعه 12 دی ماه 1399 ساعت 12:14

معاون فنی باشگاه مس کرمان نسبت به داوری های انجام گرفته در مسابقات لیگ برتر بسکتبال کشور انتقاد کرد و آن ها را شائبه انگیز خواند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ آقای فرهاد نژادفصیحی در پایان بازی بسکتبال مس کرمان و شمیدر که با شکست تیم مس همراه بود گفت: متاسفانه آنچه که از کیفیت بازی های لیگ برتر بسکتبال کشور کم می کند دو پارگی مسابقات این فصل است به نحوی که تیم هایی که باید اول تا چهارم شوند به نوعی از قبل مشخص شده اند و سایر تیم ها باید برای سایر مقام ها بجنگند.

نژادفصیحی افزود: این موضوع فقط منوط به هزینه کرد تیم ها در تقویت خود نیست که به نحوه قضاوت داوران در مسابقات برمی گردد و ما شاهد هستیم که در برخی از بازی ها داوری ها به گونه ایست که گویی قرار است یک تیم از پیش برنده باشد!

نژادفصیحی با بیان اینکه این شیوه برگزاری بازی ها کیفیت مسابقات را کم می کند می گوید: تمام جذابیت رقابت های ورزشی به رخ دادن شگفتی در آن است و اینکه تیم هایی که از قبل قوی تر خوانده می شوند برابر تیم های ضعیف تر متوقف شوند و ‌ شکست بخورند اما این اتفاق قرار نیست در لیگ برتر بسکتبال ایران رخ دهد و ظاهرا تیم های قوی تر و شناخته شده تر در بسکتبال ایران در هر شرایطی باید برابر تیم های دیگر پیروز باشند!

وی افزود: در بازی مس کرمان برابر شیمیدر هر زمان تیم ما به نتیجه نزدیک به حریف می رسید، ناگهان قضاوت به گونه ای می شد که مجددا اختلاف زیاد شود و این واقعا شائبه برانگیز بود.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=75790