باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
جمعه 10 فروردین ماه 1403 ساعت 13:38:36
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

بیرانوند: تداوم کلین شیت ها صعود تیم را هموار می کند

چهارشنبه 10 دی ماه 1399 ساعت 10:42

سجاد بیرانوند دروازه بان این فصل مس کرمان به همراه خط دفاعی تیم، آماری فوق العاده از خود برجای گذاشتند و در 6 مسابقه ای که او درون چارچوب بوده است 5 کلین شیت تا بدین جای فصل ثبت کرده اند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ بیرانوند که فصل قبل نیز آقای کلین شیت لیگ یک لقب گرفته بود در رابطه با تکرار این موضوع در تیم مس کرمان می گوید: هرچند بسته نگه داشتن دروازه برای یک دروازه بان هدف بسیار مهمی است اما مهمتر از آن گرفتن نتیجه برای یک تیم است و من امیدوارم در ابتدا تیم نتیجه بگیرد و بعد هم آمار کلین شیت من افزایش پیدا کند.

بیرانوند بسته نگه داشته شدن دروازه تیم را حاصل زحمات کل تیم در کارهای دفاعی به خصوص عناصر خط دفاعی می داند و می گوید: تمام کادر تیم و بازیکنان برای این موضوع تلاش می کنند و من هم درون دروازه تنها بخشی از این موضوع هستم. با تجربه ای که از فصول قبل دارم می دانم کلین شیت تا چه اندازه صعود یک تیم را هموار می کند و از همین رو با تمام اعضای تیم درصدد تداوم این موضوع در بازی های آتی هستیم.

دروازه بان مس کرمان به هماهنگی خود با خط دفاع این فصل مس اشاره می کند و می گوید: خوشبختانه روز به روز بیشتر با خط دفاع تیم هماهنگ می شویم و با بازگشت عناصر دفاعی مصدوم ما مثل گوک و سالاری و با حضور بازیکنان دفاعی عالی که اکنون در ترکیب داریم، خط دفاع ما بیشتر هم تقویت خواهد شد و دست کادر فنی نیز بازتر خواهد شد.

این بازیکن مس به نفرات مصدوم تیم هم اشاره می کند و می گوید: واقعا جای خالی شفیعی و عسگری را در ترکیب تیم احساس می کنیم و بسیار ناراحتیم که آن ها به خاطر زمین بی کیفیت مصدوم شدند و مطمئن باشید معذرت خواهی نمی تواند مصدومیت آن ها را رفع کند و آینده فوتبالی آن ها را از چالش خارج کند فقط امیدوارم که بازی های آینده لیگ یک برروی زمین هایی که باعث مصدومیت بازیکنان می شود انجام نگیرد.

بیرانوند در رابطه با بازی های آتی مس کرمان نیز می گوید: برخلاف برخی نظرات من فکر می کنم گرفتن امتیاز از تیم های بالای جدول به مراتب راحت تر از تیم های پائین جدولی باشد چراکه تیم های بالای جدول فوتبال بهتری بازی می کنند و در مقابل برابر آن ها نیز می توان نمایش زیباتری داشت تا به نتیجه برسد اما تیم های پائین جدولی که در هفته های گذشته بیشتر برابر ما بازی کردند به نوعی خیلی لیگ یکی فوتبال بازی کردند اما خوشحالم که از این بازی های سخت امتیازهای خوبی جمع کردیم.

بازیکن تیم مس کرمان در پایان گفت: تلاش من و تمام مجموعه تیم تحقق آرزوی مردم کرمان در بازگشت این تیم به لیگ برتر می باشد و برای آن تمام تلاش خود را انجام می دهیم.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=75786