باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
دوشنبه 10 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 19:49:17
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

حسین خانی سرمربی مس نوین: کسب یک امتیاز از همدان ارزشمند بود

یکشنبه 7 دی ماه 1399 ساعت 16:54

سرمربی تیم فوتبال مس نوین در پایان بازی تیمش برابر شهرداری در همدان، که با تساوی یک بر یک خاتمه یافت، از کسب یک امتیاز در این بازی و تلاش بازیکنانش ابراز رضایت کرد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ فرزاد حسین خانی در پایان این بازی گفت: هفته های ابتدایی مسابقات است و از همین رو کسب امتیاز آن هم در خانه حریف کار ارزشمندی است که تیم ما امروز با تلاش بازیکنانش به این مهم دست یافت و موفق شد یک امتیاز خوب را از زمین تیم همدان بگیرد.

وی افزود: در چنین بازی هایی پس از دریافت گل اول در زمین حریف، جبران کار سختی است که بچه های ما به شایستگی از پس این کار برآمدند و تا دقایق آخر بازی دست از تلاش برنداشتند تا به گل مساوی خود رسیدیم.

حسین خانی با بیان اینکه روند فنی تیم مس نوین هفته به هفته بهتر خواهد شد و آمادگی بازیکنان این تیم به شرایط مطلوب تری خواهد رسید گفت: هدف ما ارائه بازی های خوب است و بازی به بازی نیز سعی می کنیم بهتر شویم تا در کنار بازی های خوب خود نتیجه خوب بگیریم و در نهایت یک رتبه شایسته از آن خود کنیم.

سرمربی مس نوین در پاسخ به این سوال که هدف این تیم صعود به لیگ یک است گفت: چنین هدفی نداریم و هدف اول ما ارائه بازی های خوب و کسب رتبه شایسته برای تیم مس نوین است.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=75772