باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
پنج‌شنبه 9 فروردین ماه 1403 ساعت 15:34:14
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

مهاجری: با این اتفاقات اعتبار لیگ یک زیر سوال می برد

جمعه 5 دی ماه 1399 ساعت 22:02

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان معتقد است با تداوم اتفاقاتی که علیه این تیم رخ می دهد، اعتبار مسابقات می تواند زیر سوال برود.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ رضا مهاجری در گفتگو با برنامه فوتبال یک پیرامون زمین مسابقه شهر ساوه می گوید: همه ابعاد این فاجعه عیان بود و نیاز به توضیح نداشت... زمانی که ما برای گرم کردن وارد زمین ساوه شدیم به مقامات برگزاری بازی ها گفتیم که حاضریم در این زمین بازی نکنیم و 3بر0 بازنده باشیم ولی نفرات دو تیم مصدوم نشوند...

سرمربی تیم مس کرمان ادامه می دهد: در این بازی هیچکس به سلامت بازیکنان توجهی نداشت و بازی در این شرایط اعتبار لیگ یک را کم می کند و خود مقامات برگزار کننده بازی ها با برگزاری مسابقه در این زمین ها ارزش مسابقات را زیر سوال می برند.

مهاجری با بیان اینکه هر تصمیمی که برای این بازی گرفته شود دیگر اثری برای تیم مس کرمان ندارد گفت: مقامات می بایست قبل از برگزاری بازی با بازدید از این زمین اجازه رخ دادن این اتفاقات را ندهند. حالا بعد از این بازی کل مسابقات شهر ساوه را لغو کنند آیا برای تیم مس کرمان فایده ای دارد؟! آیا سلامت بازیکن مصدوم ما برمی گردد؟! آیا در شرایطی که می توانستیم برنده این بازی باشیم دو امتیاز مس برمی گردد؟! به نظر عدالت برای مس کرمان رعایت نمی شود.

سرمربی مس کرمان گلایه های خود را از اتفاقات علیه مس اینگونه ادامه می دهد که: متاسفانه فقط مسئله زمین ساوه مشکل مس نبوده است و در این بازی هم داوری بازهم علیه مس اشتباه اثرگذار داشت و گل سرنوشت ساز ما که سالم به ثمر رسید آفساید اعلام کرد.

وی افزود: این تنها اشتباه داوری بر علیه مس نبود و به اذعان کارشناسان داوری برنامه شما در 6 هفته 4 اشتباه اثرگذار داوری بر علیه مس رخ داده است و دو گل سالم ما آفساید گرفته شده و پنالتی واضح تیم ما نیز از سوی داور اعلام نشده است.

مهاجری با بیان اینکه بازی های لیگ یک بسیار بسته انجام می شوند گفت: زدن یک گل و یا گرفتن یک پنالتی در طول یک مسابقه لیگ یک سرنوشت کل بازی را تغییر می دهد و اینکه در چهار بازی اینگونه بر علیه ما اشتباهات رخ می دهد واقعا ظالمانه است.

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان تاکید کرد: در فصل گذشته مس کرمان تنها به دلیل یک گل به لیگ برتر صعود نکرد و حالا در چهار بازی از شش مسابقه اشتباه علیه ما صورت گرفته است که واقعا در صورت تداوم می تواند جای نگرانی برای تیم ما داشته باشد.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=75764