باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
جمعه 31 فروردین ماه 1403 ساعت 03:22:20
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

مهاجری : بازی در زمین های لیگ یک پیچیده است

سه‌شنبه 2 دی ماه 1399 ساعت 12:07

مربی مس کرمان اعتقاد دارد هنوز برای صحبت کردن از صعود به لیگ برتر زود است و این تیم به تلاش خود برای این موضوع ادامه می دهد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس و به نقل از ورزش سه؛ رضا مهاجری در خصوص عملکرد مس کرمان در چند هفته ای که از لیگ یک  گذشته به خبرنگار ما گفت: از نتایج راضی هستم اما از این بهتر هم می توانیم کار کنیم بچه ها تازه شکل گرفته اند . با توجه به اینکه تغییرات زیادی داشتیم زمان می‌برد تا به هماهنگی برسیم اما در کل بنده رضایت دارم. آقای رمضانی سرپرست باشگاه هم حمایت می‌کند و بسیار فعال است.

او در خصوص دیدار با خوشه طلایی ادامه داد: بازی ها بسیار به هم نزدیک است. خوشه طلایی تیم   خیلی خوبی است و پارسال مدعی صعود  بود اما به  نتایج نگاه نمی‌کنیم و می‌خواهیم بازی خیلی خوبی انجام دهیم.

مهاجری در پایان در خصوص اینکه مس کرمان به لیگ برتر صعود می کند یا خیر افزود: فعلا زود است در این باره صحبت کنیم .ما امسال می‌خواهیم مردم کرمان را خوشحال کنیم تیم  های لیگ یک  همانطور که گفتم به هم نزدیک هستند ،مشکلی که ما در لیگ یک داریم بی کیفیت بودن زمین است و آدم باید طبق شرایط زمین تاکتیکش را عوض کند که این واقعا مسئله را  پیچیده می‌کند.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=75747