باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
چهارشنبه 5 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 20:55:20
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

پخش مستقیم بازی امروز هندبال مس برابر فراز بام از شبکه ورزش

دوشنبه 24 آذر ماه 1399 ساعت 09:31

در ادامه رقابت های لیگ برتر هندبال کشور تیم مس کرمان در هشتمین بازی این فصل خود از ساعت 13 امروز دوشنبه در یک بازی حساس به مصاف تیم فرازم بام دهدشت می رود که این بازی به طور زنده از شبکه ورزش روی آنتن می رود.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ دو تیم در حالی در سالن پوریای ولی شیراز به مصاف هم می روند که مسی های کرمان با کسب 7 پیروزی و 14 امتیاز از بازی های قبل مقتدرانه در صدر جدول قرار دارند و تیم فرازم بام با 8 امتیاز در رده دوم گروه ایستاده است.

مصاف تیم های اول و دوم جدول در این هفته از مسابقات سبب شده است که بازی امروز عصر مس کرمان تبدیل به رقابتی حساس و نفس گیر شود که پیروزی در آن تاثیر زیادی در مرحله بعد رقابت ها خواهد داشت.

در حالی که بازی عصر امزو هندبال مس آخرین بازی در مرحله اول از دور برگشت محسوب می شود که مرحله دوم این رقابت‌ها هم در دی‌ماه به صورت متمرکز برگزار خواهد شد و سپس در پایان مرحله دوم، سه تیم برتر گروه الف و ب در مرحله بعد در یک گروه شش تیمی جهت کسب مقام‌های اول تا ششم با هم رقابت می‌کنند و سه تیم دوم هر گروه نیز برای تعیین مقام های هفتم تا دوازدهم با هم پیکار خواهند کرد.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=75700