باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
شنبه 1 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 09:37:23
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

سرمربی و سرپرست بسکتبال مس از تجربه بازی های متمرکز این فصل می گویند

شنبه 22 آذر ماه 1399 ساعت 10:26

سرمربی و سرپرست بسکتبال مس کرمان پس از انجام دو بازی در رقابت های لیگ برتر بسکتبال این فصل کشور، تصمیم برگزاری بازی ها به صورت متمرکز را تصمیمی مفید ارزیابی می کنند که البته اشکلات آن باید رفع گردد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ محمد کسایی پور سرمربی تیم بسکتبال مس در زمینه برگزاری بازی های به صورت متمرکز می گوید: در مجموع، تجربه بدی نبود و باشگاه‌ها کنترل زیادی روی این قضیه دارند که مشکلی برای بازیکنان و کادر فنی پیش نیاید. هنوز فضا برای انجام کارهای بهتر و جدی‌تر به ویژه در مورد اسکان تیم‌ها در هتل وجود دارد. من نشنیدم که تیم‌های تهرانی به هتل و در واقع حباب نرفته باشند ولی این گونه موارد باید بیشتر مورد توجه و کنترل قرار بگیرد.

حسین دادبخش سرپرست تیم بسکتبال مس کرمان نیز در مجموع این شکل از برگزاری مسابقات را مفید ارزیابی می کند و می گوید: هرچند بازی های متمرکز سبب شد که تیم ها از وجود تماشاگران خود محروم شوند اما در کنترل سلامت بازیکنان و همچنین هزینه ایاب و ذهاب و اسکان تیم ها در طول بازی های فرسایشی لیگ تاثیرات مثبتی در این شرایط داشت.

سرپرست تیم بسکتبال مس کرمان شرایط تیم را پس از پیروزی در بازی دوم تیم بسیار خوب ارزیابی می کند و می گوید: ما در هفته پیش رو دو بازی بسیار مهم برابر تیم قدرتمند مهرام و نیروی زمینی داریم که برنامه های آماده سازی با حمایت مدیریت باشگاه به خوبی پشت سر گذاشته می شود تا بتوانیم در این دو بازی نتایج مطلوب کسب کنیم.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=75688