باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
جمعه 10 فروردین ماه 1403 ساعت 02:44:16
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

سرمربی مس کرمان: به عدم تمرکز خود برابر سپاسی باختیم

پنج‌شنبه 20 آذر ماه 1399 ساعت 18:52

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان عدم تمرکز تیم خود را برابر سپاسی از دلایلی اصلی شکست تیم مس در این بازی دانست.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ رضا مهاجری در پایان این بازی که با پیروزی دو بر صفر سپاسی خاتمه یافت گفت: پیش بینی بازی سختی داشتیم و چند دلیل اصلی وجود داشت که در این بازی قافیه را به حریف باخیتم.

وی در رابطه با این دلایل گفت: باید در ابتدا به زمان اندک بین بازی ها اشاره کنم و اینکه این موضوع کار را در برخی هفته ها به شدت سخت می کند. ما هفته قبل در شرایط جوی سخت، در دورترین فاصله جغرافیایی خود، به رشت رفتیم و در این شهر بازی کردیم و تنها 5 روز بعد باید در بازی بعدی به میدان برویم. سوال من این است که اگر این بازی 24 ساعت دیگر برگزار می شد چه اتفاقی رخ می داد؟! در لیگ یک برخلاف لیگ برتر بحث تیم ملی وجود ندارد و در مقابل با توجه به گستره جغرافیایی آن رفت و آمد تیم ها در آن بسیار سخت می باشد و قرار دادن فاصله کم بین بازی ها می تواند تیم ها را به شدت با مشکل روبرو کند.

مهاجری ادامه داد: از دیگر عوامل باخت ما مصدومیت چندین مهره کلیدی مس بود که سبب شد چند بازیکن اصلی را در ترکیب نداشته باشیم تا لطمه این موضوع را هم ببینیم.

سرمربی مس کرمان اصلی ترین دلیل باخت تیم خود را عدم تمرکز تیمش دانست و گفت: باید از بچه ها سوال کنم که چرا در این بازی تا این حد بی تمرکز بودند؟! به همان اندازه که سپاسی در بازی متمرکز بود و از تنها دو موقعیت گل خود دو بار دروازه ما را باز کرد، تیم ما بی تمرکز بود و نتوانست اهداف خود را در زمین پیاده کند.

وی افزود: از روی همین بی تمرکزی بود که تیم ما به راحتی پنالتی داد، گل دریافت کرد و پنالتی خود را از دست داد تا شرایط را در زمین بر علیه خود کند.

مهاجری با بیان اینکه مسئولیت این شکست را به همراه تیمش می پذیرد گفت: باید تلاش بیشتری کنیم، بیشتر متمرکز شویم و بیشتر بجنگیم تا جبران این شکست را انجام دهیم.

سرمربی تیم مس کرمان با انتقاد از رفتار ناظر مسابقه گفت: این موضوع را بهانه ای برای شکست نمی کنم اما رفار ناظر فدراسیون در این بازی واقعا عجیب بود... وی کاملا تمرکز نیمکت ما را بهم زده بود و با هر موضوعی به جروبحث با ما می پرداخت! علت این رفتار عجیب ناظر را متوجه نشدم و نمی دانم چرا در بازی خانگی که فشار زیادی برروی ما وجود دارد و باید با آرامش تیم خود را در زمین هدایت کنیم، باید بدین شکل از سمت وی تحت فشار قرار بگیریم و امیدوارم که سازمان لیگ برروی این موضوع دقت نظر داشته باشد.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=75680