باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
پنج‌شنبه 9 فروردین ماه 1403 ساعت 15:00:35
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

سرمربی بسکتبال مس: بسکتبال ایران هوشیار عمل نکند دچار مشکل می شود

یکشنبه 16 آذر ماه 1399 ساعت 10:47

سرمربی تیم بسکتبال مس کرمان معتقد است شکست تاریخی بسکتبال ایران مقابل سوریه باید درس عبرت باشد تا تیم ملی برای ادامه کار هوشیارتر عمل کند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ محمد کسایی‌پور  درباره عملکرد تیم ملی بسکتبال مقابل سوریه در رقابت‌های انتخابی کاپ آسیا که با اولین شکست تاریخ ایران مقابل سوریه همراه بود، گفت: به نظرم تیم ملی در مقابل سوریه کاملاً غافلگیر شد، البته در برابر عربستان هم چنین شرایطی داشتیم اما توانستیم در آن مسابقه پیروز شویم، اما در برابر سوریه کاملاً ملی‌پوشان غافلگیر شده بودند. به اعتقاد من باید از دو ناحیه کار بیشتری در تیم ملی انجام شود تا تیم در پنجره‌های بعدی و همچنین المپیک عملکرد بهتری داشته باشد.

وی تاکید کرد: در صورتیکه حمله علیه دفاع منطقه‌ای در تیم ملی بیشتر شود و همچنین انتقال توپ به زمین جلو، سرعت و همچنین ضد حمله افزایش پیدا کند می‌توان در آینده نتایج بهتری کسب کرد. تیم ملی بسکتبال نیاز دارد روی این موضوع بیشتر کار کند تا بتواند برابر تیم‌های دیگر نتایج قابل قبول کسب کند.

کارشناس بسکتبال کشورمان در پاسخ به این سوال که برخی معتقدند با باخت ایران مقابل سوریه، زنگ خطر برای بسکتبال ایران به صدا درآمده است، اظهار کرد: این یک واقعیت است که تیم ملی کشورمان مقابل تیم‌ سوریه غافلگیر شد. به هر حال عربستان و سوریه جزء تیم‌های درجه دوم آسیا محسوب می‌شوند، اما این توانایی را دارند که با در اختیار گرفتن برخی بازیکنان می‌توانند تیم‌های بزرگ را غافلگیر کنند.

وی خاطرنشان کرد: در بازی مقابل عربستان هم چنین بحثی وجود داشت و من معتقد بودم این تیم توانایی غافلگیرکردن تیم ایران را دارد، خوشبختانه این اتفاق نیفتاد و مقابل این تیم پیروز شدیم، اما همان اتفاق مقابل سوریه افتاد و در نهایت تیم ملی شکست خورد. در صورتی که اگر تیم هوشیارتر عمل نکند قطعاً در آینده دچار مشکل می‌شود و زنگ خطر برای بسکتبال ایران به صدا در می‌آید.

سرمربی تیم بسکتبال مس کرمان در پایان درباره تأثیر غیبت حامد حدادی و صمد نیکخواه بهرامی بر عملکرد تیم ملی در دو بازی مقابل عربستان و سوریه گفت: البته اگر در این دو بازی حامد حدادی و صمد نیکخواه بهرامی را داشتیم قطعاً کار راحت‌تر بود و ما می‌توانستیم پیروزی‌های راحتی داشته باشیم، اما به اعتقاد من باید در برابر هر اتفاقی که می‌افتد خیلی از مسائل و تبعات آن را هم در نظر و از آن درس بگیریم. به هر حال تیم ملی بسکتبال کشورمان قرار است در میدان المپیک به میدان برود، بنابراین باید خیلی هوشیارتر بازی کند و از نتیجه‌ای که در این رقابت‌ها کسب کرد یک درس بزرگ بگیرد تا بتواند در پنجره سوم کاپ آسیا و همچنین میدان المپیک بهترین نتیجه را کسب کند.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=75658