باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
پنج‌شنبه 6 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 14:32:45
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

وحید صالحی و یادآوری یک داوری تلخ در بازی مس و شاهین

پنج‌شنبه 6 آذر ماه 1399 ساعت 11:53

از سوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال اسامی داوران بازی های هفته دوم رقابت های لیگ یک اعلام شد که بر این اساس وحید صالحی کار قضاوت بازی تیم های مس کرمان و شاهین بوشهر را برعهده خواهد داشت.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ آقای صالحی در حالی کار قضاوت این بازی را برعهده دارد که وی در لیگ 97 نیز بازی دو تیم مس و شاهین در بوشهر را قضاوت کرده بود که البته خاطره تلخی از خود با قضاوت این بازی برای کرمانی ها باقی گذاشت.

صالحی در آن بازی با تائید کارشناسان داوری یک پنالتی مسلم برروی سجاد حیدری را اعلام نکرد و یک بازیکن شاهین را نیز از زمین مسابقه با ندادن کارت زرد دوم خود، اخراج نکرد تا مس با این اشتباهات اثرگذار با نتیجه 2بر1 بازی را واگذار کند.

البته که این داور قطعا در این بازی با بالاتر بردن دقت خود در تصمیم گیری ها اجازه متضرر شدن دوباره مس از سوت های خود را نخواهد داد.

صالحی داور یاسوجی فوتبال کشور متولد ششم شهریور 1357 می‌باشد که در سال های گذشته دو بازی دیگر مس کرمان را قضاوت کرده است که در هر دو بازی، مس در تبریز برابر شهرداری و در اراک برابر آلومینیوم به تساوی رسیده بود.

در این بازی که از ساعت 14و45 دقیقه روز یکشنبه 9 آذر ماه در ورزشگاه باهنر کرمان برگزار خواهد شد آقایان بابک خسروی و وحید سیفی داوران خط خواهند بود و حامد صادقی جو داور چهارم می باشد. ناظر داوری این بازی نیز قاسم واحدی خواهد بود.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=75613