باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
شنبه 1 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 19:18:50
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

این نارنجی ها برای صعود جان می گذارند/نگاه خطی به مس این فصل

چهارشنبه 5 آذر ماه 1399 ساعت 19:50

جمع مسی های شهر کرمان برای صعود جمع شده است و این سربازان قرار است در این فصل یک تیم "محکم نارنجی" را برای رسیدن به قله تشکیل دهند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ با پایان فصل نقل و انتقالات حالا تکلیف تمام خطوط مس روشن شده است و می توان نگاهی کاملا خطی به این تیم پر امید داشت.

این تیم با میانگین سنی 26 سال و ترکیبی از بازیکنان با تجربه و جوان و نفراتی که عمدتا بازی در لیگ برتر و یا صعود به این لیگ را تجربه کردند، به دنبال اهداف بزرگ خود در لیگ یک این فصل می گردد.

دروازه بانان:

سجاد بیرانوند:

در بازی های فصل قبل لیگ یک با 19 کلین شیت در دروازه تیم آلومینیوم اراک بیشترین آمار بسته نگه داشتن دروازه یک تیم در مسابقات را به نام خود ثبت کرد تا آقای کلین شیت لیگ یک فصل قبل باشد.این دروازه بان که 186 سانتی متر بلندای قامت دارد سابقه بازی در تیم های برق شیراز، نفت تهران، سایپا و مس رفسنجان را نیز در کارنامه دارد.وی علاوه بر اینکه فصل قبل با درخشش در تیم آلومینیوم زمینه صعود این تیم را فراهم کرد سابقه صعود با تیم شاهین بوشهر به لیگ برتر را نیز دارد.

علیرضا حیدری:

27 سال سن دارد و 185 سانتی متر بلندی قامت اوست.او که سابقه بازی در تیم های راه آهن و شهرخودرو را در لیگ برتر دارد، در فصل 97 درخشش بسیار خوبی با تیم ملوان انزلی داشت و در 10 مسابقه این تیم با ثبت 7 کلین شیت مد نظر تیم تراکتور در لیگ برتر قرار گرفت.در حالی که حیدری به همراه حامد لک در بازی های فصل قبل  در دروازه ماشین سازی حضور داشتند، حیدری نزدیک به 400 دقیقه برای تیم ماشین سازی در لیگ برتر فصل قبل بازی کرد.

حسین شهریاری:

از این دروازه بان جوان با 22 سال سن به عنوان یکی از آینده داران دروازه بانی در فوتبال ایران یاد می شود. شهریاری که فصل قبل در تیم سپاسی بازی می کرد و در 4 مسابه نیز برای این تیم به میدان رفت در تمرینات تیم آمادگی کامل خود را نشان داد تا تیم مس از ناحیه دروازه بان هیچ کموبدی احساس نکند.

محمد خاکسارپور:

این نام را به خاطر خواهیم سپرد چراکه خاکسارپور قطعا یکی از آینده داران دروازه بانی در فوتبال کرمان خواهد بود. او که محصول آکادمی باشگاه مس کرمان می باشد با حضور در کنار تیم بزرگسال در فصول اخیر، سال به سال پخته تر و آماده تر می شود تا در نهایت سنگر دروازه شهر کرمان به دستان او سپرده شود.

مدافعان:

عظیم گوک:

24 سال  سن دارد، قد او 183 سانتی‌متر می‌باشد.عظیم گوک به عنوان مدافع برای تیم خود بازی می‌کند و از پای چپ خود به خوبی بهره می‌گیرد. او با تیم نساجی قائمشهر به شهرت رسید و سپس راهی تیم جوانان استقلال تهران شد. در فصل 95 به عنوان سهمیه جوانان به لیست بزرگسالان استقلال تهران راه یافت و در چند مسابقه نیز برای آبی پوشان پایتخت به میدان رفت.گوک در فصل قبل برای گذارندن خدمت سربازی راهی تیم ملوان شد و در نیم فصل اول رقابت های لیگ یک برای این تیم به بازی پرداخت اما با شروع نیم فصل دوم باردیگر در جمع بازیکنان استقلال تهران حاضر شد و کار خود را با این تیم دنبال کرد.

آرمان اکوان:

27 ساله که در پست دفاع وسط بازی می کند 183 سانتی متر بلندای قامت دارد.او در رقابت های فصل قبل لیگ یک در نیم فصل اول برای گذراندن خدمت سربازی در تیم نیروی زمینی بازی می کرد و در نیم فصل دوم به تیم آرمان گهر رفت.بسیاری از کارشناسان یکی از علل قدرت تیم آرمان گهر و ضعف تیم نیروی زمینی را در نیم فصل دوم رقابت های سال گذشته همین جابه جایی عنوان کرده بودند.اکوان در بازی های فصل قبل برای دو تیم نیروی زمینی و آرمان گهر در مجموع 29 بار به میدان رفت و 2580 دقیقه بازی کرد و دو گل زده نیز برای این مدافع ثبت شده است.

حسین حیدری:

این بازیکن شناخته شده برای هواداران فوتبال کرمان که از محصولات آکادمی باشگاه مس کرمان می باشد در بازی های فصل قبل لیگ یک 1545 دقیقه در قلب دفاع مس بازی کرد. او که پس از اتمام فصل قبل راهی تیم ماشین سازی تبریز در لیگ برتر شده بود با بازگشت خود به جمع نارنجی پوشان استحکام خط دفاعی مس را بیشتر کرد.

امیر طاهر:

طاهر با 21 سال سن در بازی های فصل قبل با شایستگی خود را به ترکیب تیم مس کرمان رساند و 1200 دقیقه به عنوان دفاع چپ برای مس کرمان بازی کرد و 1 پاس گل را هم در این بازی ها به نام خود ثبت کرد. این بازیکن که در این فصل بیشتر از او خواهیم شنید زننده اولین گل مس در این فصل از رقابت ها نیز بود.

محمد پور محمد:

پورمحمد بازیکن خوب و با اخلاق فوتبال کشورمان که در فصل 97 در تیم مس کرمان توپ می زد و در پایان همان فصل نیز از سوی هواداران تیم مس به عنوان بهترین بازیکن فصل برگزیده شده بود، در بازی های فصل قبل به مس رفسنجان رفت و در 31 مسابقه برای این تیم به میدان رفت.پورمحمد که به عنوان دفاع راست و همچنین هافبک در تیم خود به میدان رفته بود در 2640 دقیقه ای که برای مس رفسنجان بازی کرد 9 پاس گل و 3 گل زده ثبت کرد تا یکی از بهترین مدافعان کناری فصل قبل لیگ یک لقب بگیرد.پورمحمد که از نظر فنی و اخلاقی یکی از بازیکنان بسیار خوب این چند سال اخیر تیم های مس کرمان و رفسنجان محسوب می شد، زاده 18 بهمن 1365 می باشد و 170 سانتی متر قد دارد.

وحید اسماعیل بیگی:

این بازیکن که کاپیتان اول مس در این فصل محسوب می شود 28 سال سن دارد و قابلیت بازی هم در پست دفاع و هم در پست هافبک را دارد، از تیم فوتبال مس کرمان به فوتبال ایران معرفی شد و در رقابت های لیگ برتر پیراهن مس را بر تن کرد.اسماعیل بیگی که سابقه بستن بازوبند کاپیتانی مس را هم در سابقه دارد، در تیم های لیگ برتری سایپا و نفت آبادان نیز بازی کرده بود و فصل قبل در تیم بادران عضویت داشت که پس از چند بازی در ابتدای فصل به دلیل اختلاف با کادر فنی از این تیم جدا شد.اسماعیل بیگی که تمریناتی کاملا منظم را پشت سر گذاشته است، با حفظ آمادگی بدنی خود با وجود دوری از میادین کاملا آماده است که در تیم زادگاه خود در رقابت های این فصل لیگ یک خوش بدرخشد.

جواد جلالی:

جواد جلالی نیز که 24 سال سن دارد به عنوان دیگر بازیکن جدید مس کرمان در پست دفاع چپ بازی می کند.این بازیکن سابقه بازی در تیم فجرسپاسی را دارد و بازوبند کاپیتانی این تیم را نیز بر دست کرده است. جلالی فصل قبل در بازی های لیگ برتر با تیم نساجی در این رقابت ها حاضر بود که او نیز به عنوان یکی از نفرات مد نظر سرمربی این فصل مس کرمان به این تیم پیوست.

مصطفی سالاری:

 23 سال سن دارد که از 19 سالگی با پیراهن تیم گسترش فولاد تبریز سابقه بازی در لیگ برتر را دارد.او که 186 سانتی متر قد دارد و در پست دفاع راست بازی می کند فوتبال خود را در لیگ برتر با تیم ماشین سازی تبریز ادامه داد و در بازی های این فصل پیراهن مس کرمان را بر تن خواهد کرد.

پیام ملکیان:

ملکیان زاده 23 دی 1374 با 24 سال سن 176 سانتی متر قد دارد و یک بازیکن چپ پا محسوب می شود.او در رقابت های فصل قبل لیگ برتر به عنوان مدافع و هافبک چپ برای تیم نفت مسجد سلیمان بازی کرد که در 24 مسابقه پیراهن این تیم را بر تن کرد و در مجموع 2131 دقیقه در لیگ برتر به میدان رفت که در این بازی ها یک پاس گل و یک گل زده نیز برای این بازیکن که بیشتر به عنوان مدافع در فصل قبل بازی کرد ثبت شده است.ملکیان از 20 سالگی بازی در لیگ برتر با تیم سیاه جامگان را تجربه کرده است و سابقه بازی در تیم سرخپوشان پاکدشت را نیز دارد.

علی تهامی:

این مدافع بلند بالای کرمانی که از تیم های رده سنی باشگاه مس کرمان و از آکادمی نارنجی پوشان در این فصل در کنار بزرگسالان مس حضور خواهد داشت، در ادامه مسیر پیشرفت خود در این فصل از هر فرصتی برای درخشش در جمع بزرگان نارنجی پوش بهره خواهد جست تا پدیده ای جدید برای تیم معرفی شود.

محمد حسین خسروی:

مدافع بلند قامت و جوان فصل قبل تیم نیروی زمینی که در رقابت های این فصل لیگ یک در تیم مس کرمان توپ خواهد زد. خسروی نیز از آن دسته بازیکنان جوان و جویای نام فوتبال ایران می باشد که با اعتماد کادر فنی تیم فوتبال مس کرمان به جمع نارنجی پوشان اضافه شده است که در این فصل با تمام توان در این تیم بازی خواهد کرد.

هافبک های میانی:

حمید طاهری فرد:

طاهری فرد متولد 5 فروردین 1369 در بازی های فصل قبل لیگ یک فوتبال کشور به عنوان هافبک دفاعی برای تیم مس رفسنجان بازی کرد و در حدود 1060 دقیقه نیز در بازی های این تیم حاضر بود و یکی از مهره های اثرگذار مس رفسنجان در میانه میدان این تیم محسوب می شد.طاهری فرد که سابقه بازی در تیم های نفت مسجد سلیمان، نفت آبادان، نساجی قائمشهر را نیز در کارنامه دارد.

محمود شفیعی:

شفیعی 29 سال سن دارد و با قد 179 سانتی متر در پست هافبک دفاعی بازی می کند.او در رقابت های فصل قبل لیگ برتر پیراهن تیم پارس جنوبی را بر تن می کرد که در 27 مسابقه برای این تیم به میدان رفت و 2392 دقیقه برای این تیم بازی کرد و 3 پاس گل نیز از این هافبک دفاعی در کارنامه کار او به چشم می خورد.شفیعی که سابقه بازی در تیم های پیکان، گل ریحان، نساجی را نیز در کارنامه دارد.

ماهان رحمانی:

رحمانی با 24 سال سن و 184 سانتی متر قد بازیکنی است که در پست هافبک میانی بازی می کند.این بازیکن که در لیگ برتر با پیراهن تیم های سایپا و پیکان بازی کرده است، در بازی های فصل قبل و در نیم فصل دوم در ترکیب تیم پیکان نقش بسیار عمده ای در موفقیت این تیم برای بقا در لیگ برتر داشت و یکی از بهترین بازیکنان این تیم در بازی های نیم فصل دوم محسوب می شد.رحمانی که در 11 بازی در حدود 600 دقیقه برای تیم پیکان در فصل قبل بازی کرده بود از نفراتی بود که در این فصل تیم های زیادی برای جذب او اقدام کرده بودند که در نهایت با توافق با تیم فوتبال مس کرمان در این فصل در جمع نارنجی پوشان کرمانی خواهد بود.رحمانی سابقه بازی در تیم ملی نوجوانان و جوانان را نیز در کارنامه دارد.

سلمان بحرانی:

بحرانی 31 سال (29 سپتامبر 1989) سن دارد، قد او 184 سانتی‌متر می‌باشد.سلمان بحرانی به عنوان هافبک میانی و دفاعی برای تیم خود بازی می‌کند و از پای راست خود به خوبی بهره می‌گیرد .این بازیکن در رقابت های فصل قبل لیگ برتر با شماره 9 برای تیم فوتبال شاهین بوشهر بازی می‌کرد که در 18 مسابقه و 1164 دقیقه برای تیم خود بازی کرد و دو پاس گل نیز در کارنامه این هافبک دفاعی در بازی های فصل قبل لیگ برتردیده می شود.بحرانی یکی از بازیکنان استقلال خوزستان در رقابت های لیگ برتر و جام باشگاه های آسیا بود و سابقه بازی در تیم سپاسی را نیز دارد.

مهدی عسگری:

مهدی عسگری هافبک نفوذی فصل قبل مس کرمان که یکی از بازیکنان خوب و اثرگذار این تیم در بازی های فصل قبل محسوب می شد، در این فصل نیز پیراهن مس کرمان را بر تن خواهد کرد.به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ مهدی عسگری در بازی های فصل قبل لیگ یک 1742 دقیقه برای مس کرمان بازی کرد و 1 گل زده و 4 پاس گل در کارنامه خود به ثبت رساند.

پیمان میری:

میری که یکی از موثرترین بازیکنان تیم آلومینیوم در فصل قبل رقابت های لیگ یک محسوب می شد، در پست هافبک بازیساز و تهاجمی بازی می کند و در 22 بازی برای این تیم به میدان رفت.میری در 1600 دقیقه ای که برای تیم آلومینیوم در فصل قبل بازی کرد 8 گل زده، 5 پاس گل و دو پنالتی برای تیم خود گرفت تا یکی از بازیکنان برتر فصل قبل لیگ یک محسوب شود.میری که سابقه صعود به لیگ برتر با تیم های نفت آبادان، نفت مسجد سلیمان و آلومینیوم اراک را در پرونده دارد و در لیگ برتر در تیم های سیاه جامگان و سایپا نیز بازی کرده است. میری 27 سال سن دارد  و 175 سانتی متر قد او می باشد.

میلاد غریبی:

غریبی 28 سال  سن دارد، قد او 177 سانتی‌متر می‌باشد.او علاوه بازی در پست هافبک نفوذی و بازیساز سابقه بازی به عنوان مهاجم برای تیم های خود را نیز داشته است و از پای چپ خود به خوبی بهره می‌گیرد .این بازیکن در فصل قبل رقابت های لیگ یک با شماره 9 برای تیم فوتبال فجر سپاسی بازی می‌کرد که در 32 بازی از 34 مسابقه این تیم به میدان رفت و 4 گل زده و 5 پاس گل در کارنامه این بازیکن دیده می شود.وی سابقهٔ حضور در باشگاه‌های نفت گچساران، سایپا البرز، باشگاه فوتبال پرسپولیس تهران و ذوب‌آهن اصفهان و پدیده مشهد را نیز دارد.غریبی سابقه عضویت در تیم ملی زیر 17 سال ایران،زیر 20 سال ایران و زیر 22 سال ایران را دارد.

بازیکنان هجومی:

بهرام رشید فرخی:

رشیدفرخی بازیکن شناخته شده تیم فوتبال کرمان و تیم مس در بازی های فصل قبل با وجود تنها 530 دقیقه بازی 7 گل را در مسابقات لیگ یک و 1 گل را در بازی های حذفی به ثمر رساند تا بهترین گلزن مس کرمان باشد و از سوی کاربران سایت باشگاه مس نیز به عنوان بهترین بازیکن فصل انتخاب شود.

بابا محمدی:

محمدی 29 سال سن دارد و قد او 182 سانتی‌متر می‌باشد.بابا محمدی به عنوان مهاجم برای تیم خود بازی می‌کند و از پای راست خود به خوبی بهره می‌گیرد .این بازیکن فصل قبل شماره 10 تیم سپاسی را بر تن می کرد و در 31 بازی از 34 مسابقه این تیم به میدان رفت که با 10 گل زده و 4 پاس گل یکی از مهاجمان با عملکرد خوب بازی های فصل قبل لیگ یک محسوب می شد.بابا محمدی که سابقه دعوت به اردوی تیم ملی امید کشورمان را نیز دارد، در تیم های پیکان، پارس جم، خونه به خونه و شهرداری ماهشهر بازی کرده است.

محمد علی صفیا:

صفیا 23 سال سن دارد و 177 سانتی متر قامت اوست و در پست هافبک تهاجمی و مهاجم بازی می کند.این بازیکن جوان در نیم فصل اول رقابت های لیگ یک برای تیم سرخپوشان پاکدشت در لیگ یک بازی می کرد و در مجموع یازده بازی 612 دقیقه برای این تیم بازی کرد و 5 گل را برای این تیم به ثمر رساند و بازی های خوب او سبب شد که از سوی کادر فنی تیم ملی امید به این تیم دعوت تا لباس تیم ملی امید را بر تن کند.صفیا در نیم فصل دوم مورد توجه تیم های لیگ برتر قرار گرفت و در دور برگشت رقابت های لیگ برتر به تیم نفت مسجد سلیمان رفت و برای این تیم بازی کرد. او همچنین سابقه بازی در تیم نفت و گاز گچساران را نیز در پرونده دارد.

 

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=75611