باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
سه‌شنبه 4 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 22:51:40
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

تداوم قضاوت های نامناسب مهدی جبرئیلی برای مس کرمان/وقتی در چیدمان داور دقت نمی شود

چهارشنبه 5 آذر ماه 1399 ساعت 18:24

تیم فوتبال مس کرمان در حالی در بازی با گل ریحان در کرج تن به تساوی داد که ظاهرا مشکلات داوری برای تیم مس در این فصل نیز قصد تداوم دارد!

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ جدا از مسائل مبهمی که بعضا در داوری کشور مطرح می شود یکی از دلایل اعترضات و اشتباهات داوری چیدمان بد داوری ها می باشد.

مهدی جبرئیلی یکی از داورانی است که سابقه دو قضاوت در سال های قبل برای مس کرمان داشته است که قضاوت های او برای این تیم در همان دو بازی محل بحث شده بود.

این داور در حالی در بازی با گل ریحان با سوت های خود در طول بازی اجازه شکل گیری برنامه های تیم مس را در جریان مسابقه نداد که در نهایت با اعلام یک خطای ساده در دقایق پایانی بازی در پشت محوطه جریمه زمینه ساز گل مساوی میزبان شد.

جبرئیلی در بازی های لیگ فصل 96 نیز در بوشهر بازی مس و ایرانجوان را قضاوت کرده بود که در یک بازی بحث برانگیز مس با دو گل مغلوب ایرانجوان شد که البته در همان بازی نیز مسی ها معترض قضاوت آقای جبریئلی بودند و در لیگ فصل 97 نیز بازی مس و بادران در تهران نیز بازهم با قضاوت این داور به تساوی یک بر یک رسید که در آن بازی نیز مسی ها حکایتی مشابه بازی با گل ریحان در این هفته را تجربه کردند.

انتخاب این داور برای بازی مس برابر گل ریحان که بازهم با اشتباهات عمده بر علیه تیم مس همراه شد، می تواند حاصل یک انتخاب اشتباه از سوی کمیته داوران باشد که سابقه داوران در قضاوت بازی های یک تیم را در نظر نمی گیرد و البته پافشاری داوران برای زدن سوت های اشتباه بر علیه یک تیم همانند آنچه که در بازی مس و گل ریحان شاهد بودیم.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=75608