باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
شنبه 1 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 18:21:49
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

مشاور مدیرعامل شرکت مس: با همدلی و هم‌افزایی باید زمینه صعود به لیگ برتر فراهم شود

پنج‌شنبه 22 آبان ماه 1399 ساعت 16:04

مشاور مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس در جلسه معارفه سرپرست جدید باشگاه مس کرمان با اشاره به موفقیت‌های این شرکت در عرصه اقتصادی و پیشتازی آن در زمینه‌های تولید، فروش و اکتشاف گفت: این موفقیت‌ها ناشی از تلاش و درایت دکتر سعدمحمدی و مجموعه مس است و اگر در این شرایط سخت، همدلی و هماهنگی و هم افزایی با مدیریت عامل را در مجموعه شرکت مس شاهد نبودیم هرگز به دستاوردهای امروز نمی‌رسیدیم.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ مشاور مدیرعامل و مدیر گروه روابط عمومی شرکت ملی صنایع مس با بیان این مطلب افزود: خوشبختانه در عرصه ورزش نیز شرکت مس از سال گذشته موفقیت‌های بی‌شماری را در هر 5 باشگاه حرفه‌ای خود در سراسر کشور از آن خود کرده است که این موضوع نشان از این دارد که هم دیدگاه مدیریت عامل شرکت مس و هم حمایت ایشان از این مقوله کاملاً با آگاهی صورت گرفته است و این روند در بخش ورزش نیز ادامه خواهد داشت.

مشاور مدیرعامل شرکت مس در ادامه این جلسه با تقدیر و تشکر از تلاش و فعالیت مدیرعامل سابق این باشگاه، حضور سرپرست جدید این باشگاه را زمینه‌ساز تداوم موفقیت‌های این باشگاه دانست. ضیغمی با اشاره به فشارهای سنگین برروی باشگاه مس کرمان و سختی کار مدیریت در آن گفت: با وجود همه مشکلات باید تشکر ویژه‌ای از آقای محمودی نیا داشته باشیم که در سال گذشته موفقیت‌های بسیار خوبی برای این باشگاه ثبت کردند و قطعاً این موفقیت با حضور یک مدیر جوان و پرانرژی ادامه خواهد داشت.

وی افزود: آقای رمضانی از نیروهای شرکت مس می‌باشند که هم بر امر ورزش و هم بر مسائل رسانه‌ای که از لازمه‌های اصلی موفقیت در مدیریت یک باشگاه ورزشی است تسلط کامل را دارند و ازنظر تحصیلات نیز که دارای مدرک دکتری مدیریت می‌باشند، شایستگی لازم را دارا هستند.

ایشان با تأکید بر هم‌افزایی و هم‌دلی برای موفقیت در باشگاه مس کرمان ادامه داد: ارکان موفقیت برای برآورده شدن هدف صعود تیم فوتبال مس کرمان ازجمله آقایان پاریزی در اداره کل ورزش استان و سلاجقه در هیئت فوتبال همانند همیشه کمک‌ها و رهنمودهای خود را به مدیریت باشگاه ارائه خواهند کرد و اطمینان داشته باشیم مجموعه زمانی به موفقیت خواهد رسید که فضای همدلی در آن موج بزند و وقتی وجود این موضوع را به‌طور واقعی احساس کردیم می‌توانیم از رسیدن به هدف مطمئن باشیم.

ضیغمی گفت توجه به دغدغه هواداران و مطالبه مردم کرمان برای صعودتیم فوتبال مس کرمان را به لیگ برتر یکی از مهمترین انتظارات دکتر سعد محمدی از باشگاه دانست و گفت: هواداران مهمترین سرمایه انسانی باشگاه می‌باشند که در همه دنیا این موضوع اثبات شده است. در همین راستاست که ما شعار صعود تیم فوتبال به لیگ برتر را کاملاً مدنظر داریم و با وجود سختی کار در این زمینه اما با حمایت و همدلی همه بر سر این هدف، امیدواریم که مدیریت باشگاه، این موفقیت را نیز به تمامی دستاوردهای سال گذشته اضافه نماید.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=75577