باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
پنج‌شنبه 6 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 22:58:13
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

سرمربی هندبال مس: می توانستیم با اختلاف بیشتر پیروز شویم

چهارشنبه 21 آبان ماه 1399 ساعت 21:47

سرمربی هندبال مس گفت: با وجود اشتباهات فردی بازیکنان خوشبختانه هندبال دوستان کشور، یک بازی خوب و با کیفیت را تماشا کردند که مس کرمان پیروز این بازی جذاب شد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛حمید صادقی پس از برد تیمش مقابل زغال سنگ طبس گفت: خوشبختانه به جز چند دقیقه اول در طول مسابقه تیم برتر زمین بودیم و اگر اشتباهات فردی نبود، قطعا با اختلاف بیشتر پیروز می‌شدیم، هرچند زغال سنگ نیز بازی خوبی به نمایش گذاشت.

صادقی با تشکر از همه مسولان که بستر موفقیت های پی در پی را برای هندبال کرمان فراهم کردند تصریح کرد: تشکر ویژه داریم از سیدرضا مهدوی رئیس هیات استان که برای این پیروزی ارزشمند تیم، پاداش در نظر گرفتند‌.

صادقی ادامه داد: یقینا هندبال کرمان سالیان دراز مدیون حاج آقا مهدوی بوده و نیز اکنون فرزندشان به بهترین شکل هیات را مدیریت می کنند که به حق فرزند خلفی برای ایشان می باشند .

وی افزود: علاوه بر هیات، قدردان حمایت های دکتر سعد محمدی و آقای محمودی نیا در جهت تشکیلی تیمی قوی برای مس کرمان در این فصل هستیم.

سرمربی هندبال مس اظهار داشت: بازی بعد با کیمیاکاشت کردستان است که بسیار تیم با انگیزه ای می باشد که نباید آن را دست کم گرفت. مس کرمان توانست با نتیجه 33 بر 31 زغال سنگ طبس شکست دهد.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=75572