باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
سه‌شنبه 11 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 19:37:04
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

با برد برابر زغالسنگ طبس/پیروزی و صدرنشین عادت هندبال مس

چهارشنبه 21 آبان ماه 1399 ساعت 21:32

تیم هندبال مس کرمان با پیروزی 33 بر 31 برابر تیم زغالسنگ طبس عادت خود بر کسب پیروزی و صدرنشینی در لیگ برتر هندبال کشور را نشان داد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ هندبالیست های مس کرمان در بازی چهارم این فصل خود در دیداری حساس و سرنوشت ساز برای تعیین صدرنشین جدول گروه خود به مصاف زغالسنگ طبس رفتند.

شاگردان حمید صادقی در این بازی از همان ابتدا برابر حریف قدر خود برتر نشان دادند و در نیمه اول نیز با پیروزی 19 بر 15 به رختکن رفتند.

در نیمه دوم بازی در حالی که حریف فشار زیادی برای جبران گل های عقب مانده به خرج داد و حتی در ثانیه های پایانی بازی، اختلاف را به یک گل نیز کاهش داد اما هندبالیست های غیور مس کرمان در لحظات آخر بازی با هوشیاری تمام گل برتری خود را به ثمر رساندند تا در نهایت با نتیجه 33 بر 31 فاتح امتیاز کامل این بازی باشند.

با این پیروزی هندبالیست های مس از 4 بازی این فصل خود به چهارمین پیروزی متوالی خود دست پیدا کردند تا با 8 امتیاز مقتدرانه بر صدر جدول گروه خود تکیه بزنند.

تیم هندبال مس کرمان در بازی بعد خود روز جمعه 23 آبان ماه از ساعت 13 در تهران به مصاف تیم کیمیا کاشت کردستان خواهد رفت که از چهار بازی قبل خود یک امتیاز دارد.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=75571