باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
چهارشنبه 29 فروردین ماه 1403 ساعت 00:26:43
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

ورزشگاه‌های فوتبال در ایران فعلا نمی‌توانند میزبان تماشاگران باشند

دوشنبه 28 مهر ماه 1399 ساعت 09:28

با وجود حضور تماشاگران در برخی استادیوم های فوتبال در سراسر دنیا اما هنوز تماشاگران در ایران نمی‌توانند بازی تیم محبوبشان را از نزدیک تماشا کنند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ خبرگزاری ایسنا در گزارشی نوشن: هفته قبل فوتبال ملی در تمام دنیا در حال برگزاری بود و در برخی استادیوم ها نیز به صورت محدود حضور تماشاگران را شاهد بودیم... پای تماشاگران بالاخره در اروپا و در برخی از قاره ها به استادیوم ها باز شده است و همین موضوع جای امیدواری دارد تا شاهد حضور تماشاگران ایرانی را در بازی های داخلی هم باشیم.

حضور تماشاگران در استادیوم ها نیازمند رعایت پروتکل هایی خاصی است و به زیر ساخت هایی هم نیاز دارد. البته باتوجه به اوج گیری شیوع ویروس کرونا در ایران، بعید است خیلی زود تماشاگران در استادیوم ها حضور پیدا کنند اما می توان امیدوار بود پس از گذر از پیک کرونا، برنامه ریزی های لازم در رابطه با حضور تماشاگران انجام شود. در ابتدا تعداد محدودی به استادیوم ها خواهند آمد تا با رعایت پروتکل های بهداشتی در کنار تیمشان باشند.

محمد اسد مسجدی، سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی روز گذشته در این رابطه اعلام کرد: با توجه به اینکه در وضعیت قرمز هستیم این موضوع را متصور نیستیم اما پیشنهاداتی ارائه شده است و ما  در جلسات آینده روی این موضوع کار می ‌کنیم تا با فاصله گذاری و خیلی محدود در مورد حضور تماشاگران بررسی کنیم.

همچنین سهیل مهدی، سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال در این رابطه می گوید موضوع حضور هواداران در ورزشگاه‌ها تا اواخر بهمن و حداقل تا نیم فصل لیگ بیستم منتفی است اما باید ببینیم پس از آن چه اتفاقی می‌افتد.

 چیزی به شروع فصل جدید لیگ های فوتبال ایران باقی نمانده و در این خصوص گمانه زنی هایی هم شده است اما آن چیزی که واضح است، به دلیل شرایط بحرانی و اوج گیری شیوع ویروس کرونا فعلا همچنان شاهد استادیوم های خالی از تماشاگر خواهیم بود.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=75478