باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
جمعه 10 فروردین ماه 1403 ساعت 10:42:48
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

مهاجری: در فرصت باقی مانده تا شروع لیگ به مرز آمادگی کامل می رسیم

یکشنبه 27 مهر ماه 1399 ساعت 10:48

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان پس از پیروزی یک بر صفر تیمس در بازی دوستانه برابر مس شهربابک، در رابطه با آخرین شرایط آماده سازی تیم خود توضیحاتی ارائه کرد و از رسیدن تیم مس به مرز آمادگی در فرصت باقی مانده تا شروع رقابت ها گفت.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ رضا مهاجری در این رابطه گفت: با وجود تلاشی که برای حفظ شاکله تیم سال گذشته انجام دادیم اما شرایط پیشنهادات تیم های لیگ برتر به بازیکنان فصل قبل مس به گونه ای بود که آن ها از تیم رفتند و ما مجبور شدیم با حداکثر تغییرات تیم این فصل را آماده کنیم از همین رو باید بدانیم دقیقه به دقیقه تمرینات و بازی های دوستانه برای هماهنگ سازی ما ارزشمند می باشد.

مهاجری با اشاره به تعویق شروع مسابقات لیگ دسته یک گفت: این موضوع نفع و ضرر خود را به همه تیم های لیگ یک می رساند اما با توجه به اینکه تیم ما در طول زمان بیشتر به هماهنگی بالاتری دست پیدا می کند، در مجموع از این وقفه ایجاد شده تا شروع مسابقات به نفع خود استفاده خواهیم کرد. خوشبختانه عقب افتادن مسابقات به موقع اعلام شد و سبب نشد که تیم ما در اوج فشار برای شروع مسابقات ناگهان به افت برود و ما در زمان خوبی می توانیم برای ادامه آماده سازی خود برنامه ریزی کنیم.

سرمربی مس با بیان اینکه نزدیک به 70 تا 80 درصد توانایی های بازیکنان این فصل مس را شناسایی کرده است افزود: به شناخت فردی خوبی از بچه ها رسیدیم و اکنون برنامه ما هماهنگ کردن آن ها در قالب کار تیمی است تا بتوانند برنامه های کادر فنی را در زمین مسابقه پیاده کنند که این موضوع را در تمرینات و بازی های دوستانه پیش رو یگیری می کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که تا چه اندازه تیم مد نظر او برای این فصل لیگ یک در کرمان بسته شده است گفت: متاسفانه قانون منع استفاده از بازیکنان خارجی ضرر خود را در این فصل به تیم هایی مثل مس کرمان در لیگ یک زد که موجب شد تیم های لیگ برتری بازیکنان فصل قبل مس را علی رغم پیشنهادات خوب باشگاه به این لیگ منتقل کنند که البته این حق بازیکن هم بود که با مبلغی کمتر برای پیشرفت فوتبال خود بازی در لیگ برتر را تجربه کنند... با این وجود نفرات بسیار خوبی برای مس کرمان در این فصل جذب شده اند که هم سابقه بازی در لیگ برتر را دارند و هم سابقه صعود به این لیگ و تا امروز نزدیک به 75 درصد تیم نیز کامل شده است و با اضافه شدن 2تا3 بازیکن مد نظر که عیار تیم را بالاتر ببرند، تکلیف لیست این فصل ما مشخص خواهد شد.

مهاجری با اشاره به میانگین سنی تیم خود گفت: ما تلفیقی از تجربه و جوانی را در تیم داریم... میانگین سنی تیم ما چندان بالا نیست و همانطور که در بازی های دوستانه از چند بازیکن زیر 23 سال در ترکیب خود استفاده کردیم، از چاشنی تجربه نیز در تیم بهره می بریم و با تلفیق هر دو موضوع در تیم خود انشالله به نتیجه مد نظر هم دست پیدا خواهیم کرد.

سرمربی تیم فوتبال مس از ادامه گزینش بازیکنان مس در روزهای آتی خبر داد و گفت: نفرات فعلی حاضر در تمرینات تا حدود زیادی خواسته های کادر فنی را برآورده می کنند اما هیچ اتفاقی قابل پیش بینی نیست و اگر بازیکنی نتواند در غالب تیم مس موثر باشد هیچ تعارفی با او نخواهیم داشت.

رضا مهاجری به برنامه های آماده سازی پیش روی تیم خود اشاره می کند و می گوید: ما روز سه شنبه یک بازی دوستانه با آرمان گهر در کرمان انجام خواهیم داد و هفته بعد 4 بازی دوستانه در تهران برگزار می کنیم و پس از آن با انجام یک بازی تدارکاتی سبک در کرمان، منتظر آغاز شروع مسابقات لیگ یک خواهیم شد.

 

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=75477