باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
جمعه 10 فروردین ماه 1403 ساعت 00:13:14
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

با برد برابر فراز بام/نوار پیروزی های هندبال مس در لیگ برتر حفظ شد(عکس)

جمعه 25 مهر ماه 1399 ساعت 11:19

تیم هندبال مس کرمان با پیروزی 24 بر 22 برابر تیم فراز بام دهدشت، نوار پیروزی های خود در رقابت های لیگ برتر هندبال کشور را حفظ کرد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ در هفته سوم رقابت های این فصل هندبال کشور که به صورت متمرکز در سالن شهید سلیمانی تهران برگزار می شود، هندبالیست های مس به مصاف تیم فراز بام دهدشت رفتند.

مطابق بازی های قبل این تیم مس کرمان بود که مسلط و محکم برابر حریف رقابت را آغاز کرد و در همان ابتدا با اختلاف گل 5 امتیازی، فاصله مطمئنی را با حریف خود گرفت.

در شروع نیمه دوم این اختلاف گل حتی به 8 هم رسید اما در ده دقیقه پایانی مسابقه شاگردان حمید صادقی که از برتری خود نسبت به حریف زودتر از موعد مطمئن شده بودند، این اجازه را به حریف دادند که گل های عقب افتاده را جبران کنند و حتی در دقایق رو به پایان بازی اختلاف به یک گل هم برسد.

اما هندبالیست های مس کرمان که اصلا دوست نداشتند نوار پیروزی های متوالی خود را در لیگ برتر قطع شده ببینند، به موقع به خود آمدند و در یک دقیقه آخر مسابقه به آنچه که هدف آن ها بود دست یافتند و در نهایت با نتیجه 24 بر 22 پیروز شدند تا امتیاز کامل این مسابقه را به حساب خود بریزند.

در نهایت با کسب این پیروزی تیم هندبال مس کرمان با کسب سه برد از سه مسابقه و ثبت 6 امتیاز برای خود، در صدر جدول گروه خود قرار گرفت و حالا باید منتظر اعلام زمان و مکان ادامه بازی های خود در رقابت های لیگ برتر این فصل هندبال کشور باشد.

تیم هندبال مس کرمان به عنوان قهرمانی فصل قبل لیگ برتر هندبال کشور دست یافته بود که به عنوان نماینده کشورمان در رقابت های جام باشگاه های آسیا نیز حاضر است.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=75470