باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
سه‌شنبه 28 فروردین ماه 1403 ساعت 10:24:52
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

با پیروزی برابر سپاهان/هندبال مس همچنان در آغوش پیروزی(عکس)

چهارشنبه 23 مهر ماه 1399 ساعت 08:50

تیم هندبال مس کرمان در یک بازی نزدیک و مهیج با نتیجه 21 بر 19 تیم مدعی هندبال سپاهان اصفهان را شکست داد تا در رقابت های لیگ برتر همچنان پیروزی را دو دستی در آغوش داشته باشد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ هندبالیست های مس کرمان در دومین بازی خود در رقابت های این فصل لیگ برتر کشور که به صورت متمرکز در تهران برگزار می شود در سالن شهید سلیمانی به مصاف سپاهان رفتند.

در حالی که تیم سپاهان به دلیل باخت در بازی اول خود در این مسابقه به شدت به دنبال پیروزی بود اما بازی فکورانه و کم اشتباه شاگردان حمید صادقی در تیم مس کرمان اجازه تسلط به حریف قدرتمند آن ها را در زمین نداد.

در حالی که بازی دو تیم بسیار نزدیک و پایاپای دنبال می شد، به ثمر نشاندن موقعیت های گل و عملکرد عالی دروازه بان مس سبب شد که تیم مس در نیمه دوم از حریف خود پیشی بگیرد.

در حالی که در ثانیه های آخر بازی نتیجه 20 بر 19 به سود مس کرمان دنبال می شد، در لحظه آخر این موقعیت در اختیار سپاهان قرار گرفت که حتی بازی را به تساوی بکشاند اما هیجان هندبال که در این بازی به اوج خود رسیده بود سبب شد که با خراب شدن موقعیت گل سپاهان، این بچه های عیور و باهوش مس کرمان باشند که با گل کردن این توپ در نهایت امتیاز کامل بازی را به حساب خود بریزند.

در حالی که مس در این بازی سلامان بزبط یکی از بهترین بازیکنان خود را هم در اختیار نداشت اما با تداوم پیروزی های خود در لیگ برتر، با 4 امتیاز به صدر جدول گروه دو مسابقات رسید و حالا در بازی سوم خود بایدروز جمعه 25 مهر ماه به مصاف تیم فراز بام دهدشت برود.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=75464