باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
جمعه 31 فروردین ماه 1403 ساعت 21:41:38
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

ابارقی: به شرایط ایده آل خودم نزدیک تر می شوم

یکشنبه 13 مهر ماه 1399 ساعت 10:07

محمد حسین ابارقی دونده تیم مس کرمان که در مرحله پایانی رقابت های قهرمانی کشور در دو ماده 100 متر و 200 متر دو مدال طلای با ارزش را به گردن انداخت، از نزدیک شدن خود به شرایط آمادگی کامل خبر داد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ محمد حسین ابارقی در پایان رقابت های قهرمانی کشور گفت: در دو مرحله قبل به دلیل اینکه تازه از بند مصدومیت رها شده بودم آمادگی کاملی نداشتم و برای همین در مرحله آخر مسابقات این انتظار را از خودم داشتم که با آمادگی بیشتری در این رقابت ها شرکت کنم.

ابارقی افزود: خوشبختانه در مرحله سوم در ماده 100 متر و به حصوص در ماده 200 متر که ماده تخصصی من می باشد به مرز آمادگی نزدیک تر بودم و رکوردم را نزدیک تر به کسب سهمیه المپیک کردم.

این دونده با تشکر از مربی خود که با تمرینات خوب وی را به شرایط ایده آل نزدیک کرد گفت: برای مسابقات پیش رو باید آمادگی بیشتری کسب کنم و امیدوارم که روز به روز به شرایط مطلوب خودم نزدیک تر شوم.

ابارقی با تشکر از باشگاه مس کرمان بابت حمایت از رشته دو و میدانی نیز گفت: جا دارد از آقای محمودی نیا مدیرعامل باشگاه مس کرمان که در این فصل از رقابت های لیگ دو و میدانی کشور شرایط حضور تیم مس کرمان در مسابقات را فراهم کردند تشکر کنم و امیدوارم دو و میدانی هر روز شرایطی بهتر از قبل پیدا نماید.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=75428