باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
شنبه 1 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 16:22:05
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

نگاهی به لیست بازیکنان جذب شده مس تا امروز

یکشنبه 6 مهر ماه 1399 ساعت 09:38

تیم فوتبال مس کرمان در دو هفته گذشته روزهای پرکاری در نقل و انتقالات و جذب بازیکنان مد نظر سرمربی خود داشته است تا با تکمیل هرچه بیشتر لیست خود، چهره فصل جدید خود را هرچه سریعتر بشناسد و در راستای هماهنگی بیشتر تیم خود گام بردارد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ با جدایی تعداد زیادی از نفرات ترکیب اصلی تیم فصل قبل مس کرمان که با پیشنهادات لیگ برتری راهی این تیم ها شدند، کار مس کرمان در پر کردن جای خالی آن ها بسیار سخت بود اما خوشبختانه این اتفاق با کمترین هدر رفت زمان ممکن رخ داد تا تمرینات مس کرمان نیز از هفته گذشته مطابق برنامه استارت بخورد.

با ادامه تمرینات تیم مس کرمان، روند نقل و انتقلاتی این تیم نیز همچنان ادامه دارد و لیست تیم فوتبال مس کرمان برای رقابت های پیش رو کامل می شود.

تا امروز کار جذب این نفرات قطعی شده است و مذاکرات برای جذب دیگر بازیکنان مد نظر ادامه دارد:

محمد خزایی (دروازه بان) مرتضی غلامعلی تیار، عظیم گوک، سلمان بحرانی ( مدافعان میانی) امیر طاهر، جواد جلالی، پیام ملکیان، مصطفی سالاری ( مدافعان کناری) محمد حسین مهرآزما، حمید طاهری فرد، محمود شفیعی( هافبک های میانی) میلاد غریبی، مهدی عسگری، امین کاظمیان، مصطفی احمدی ( هافبک های نفوذی) بهرام رشید فرخی، بابا محمدی (مهاجم)

در کنار این نفرات بازیکنان جوان و آینده دار مس کرمان که از تیم های پایه در جمع این نفرات تمرین می کنند نیز حضور دارند که شامل مهدی ناظمی، علی تهامی، علیرضا قادری، فروتن باقریان، سیروس بلندنظر و محمد خاکسارپور می باشند.

البته کار نقل و انتقالات مس همچنان ادامه دارد و کار جذب بازیکن برای مس در پست های مختلف تا تکمیل چهره کامل این تیم ادامه خواهد داشت.

 

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=75408