باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
جمعه 31 فروردین ماه 1403 ساعت 17:13:20
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

تست کرونا هندبالیست های مس برای شروع لیگ برتر فصل جدید

شنبه 5 مهر ماه 1399 ساعت 10:16

هندبالیست های مس کرمان با شرکت در تست کرونا و انجام آزمایش پی سی آر برای شرکت در رقابت های لیگ برتر هندبال کشور آماده شدند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ اعضای تیم هندبال مس کرمان که به عنوان مدافع قهرمانی رقابت های فصل قبل لیگ برتر در این رقابت ها شرکت می کنند و همچنین به عنوان نماینده ایران در رقابت های جام باشگاه های آسیا حاضر خواهند بود، آخرین مراحل آماده سازی خود را برای شرکت در این رقابت ها پشت سر می گذارند.

دور رفت مسابقات لیگ برتر هندبال از 19 تا 24 مهر به میزبانی تهران و سالن شهید حاج قاسم سلیمانی انجام خواهد شد.

لیگ برتر هندبال مردان با 12 تیم قرعه کشی شد. بعد از قرعه کشی تیم گچساران نیز مبلغ ورودی را واریز کرد اما احتمالا اسلام آباد غرب بدلیل نداشتن اسپانسر مالی انصراف خواهد داد. البته تیم اراک هم بعد از قرعه کشی تصمیم رفت به لیگ برتر اضافه شود که موفق به این امر نشد.

در نتیجه همچنان در لیگ برتر هندبال 12 تیم حاضر هستند که در دو گروه مسابقه خواهند داد. لیگ برتر هندبال مردان از 18 مهر استارت می‌خورد و دور رفت مسابقات به میزبانی تهران و سالن شهید سردار حاج قاسم سلیمانی و در 6 روز انجام می‌شود. تیم‌های گروه A روزهای 19، 21 و 23 مهر ماه و تیم‌های گروه B که مس در آن قرار دارد روزهای 20، 22 و 24 مهر بازی خواهند کرد.

صنعت مس کرمان، نفت و گاز گچساران، فولاد مبارکه سپاهان، نیروی زمینی شهید شاملی کازرون، ستارگان دشتستان، فراز بام خائیز دهدشت، زغال سنگ طبس، ذوب آهن اصفهان، کیمیا کاشت کردستان، پرسپولیس بهبهان، پاس ناجا قم، پرواز هوانیروز تیم‌های حاضر در این دوره از لیگ برتر هندبال هستند.

همه بازیکنان و کادر فنی تیم‌ها باید قبل از ورود به مسابقات 2 بار تست کرونا داده باشند و بعد از ورود به تهران نیز مجددا تست PCR گرفته خواهد شد. فدراسیون هندبال با پیگیری بسیار توانست مجوز برگزاری لیگ برتر را از ستاد مقابله با کرونا در ورزش بگیرد در نتیجه می خواهد در مسابقات لیگ برتر سخت‌گیری زیادی برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی داشته باشد.

دور رفت مسابقات لیگ برتر هندبال از 19 تا 24 مهر برگزار می شود و مرحله بعد 10 روز بعد انجام خواهد شد.
مراد کرمی رییس سازمان لیگ هندبال در این باره به ایسنا گفت: حضور گچساران قطعی شد اما اسلام آباد دو روزی هست که بحث دارد و می‌خواهد انصراف دهد. احتمالا لیگ با 12 تیم برگزار شود. مسابقات دور رفت در 6 روز از 19 تا 24 انجام خواهد شد. هر تیم سه بازی خواهد داشت. دور بعدی مسابقات نیز 10 روز بعد انجام خواهد شد.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=75404