باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
پنج‌شنبه 9 فروردین ماه 1403 ساعت 15:56:33
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

عظیم گوک: می خواهیم با مس به لیگ برتر برگردیم

جمعه 4 مهر ماه 1399 ساعت 18:25

مدافع سابق استقلال پس از جدایی از این تیم و حضور در تیم مس کرمان گفت که امیدوار است این تیم سال بعد به لیگ برتر صعود کند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ عظیم گوک مدافع سابق استقلال پس از اینکه نتوانست در ترکیب این تیم حضور داشته باشد، قراردادش را با آبی پوشان فسخ کرد و راهی تیم مس کرمان شد.

عظیم گوک پس از جدایی از استقلال و پیوستن به مس گفت: به هر حال قسمت نبود بتوانم خودم را در استقلال نشان بدهم. برای انتخاب تیم جدیدم تصمیم گرفتم به مس بیایم و امیدوارم سال خوبی داشته باشیم. ممکن است بعضی ها بپرسند چرا به لیگ یک آمده ام. ولی تیم ما از لحاظ امکاناتی جزو چند تیم برتر ایران است. امیدواریم بتوانیم سال بعد به لیگ برتر صعود کنیم.

مدافع سابق استقلال درخصوص اینکه اگر از تیم های لیگ برتری پیشنهادی داشته باشد، چه تصمیمی را اتخاذ خواهد کرد، گفت: باید ببینیم شرایط چگونه پیش می رود. من به تیم مس تعهد داده ام و با آقای مهاجری صحبت کرده ام. فعلا در خدمت تیم مس کرمان هستیم تا ببینیم چه اتفاقی رخ خواهد داد.

گوک در مورد پیش بینی رتبه تیم مس در فصل آینده گفت: تمام سعی و تلاشمان را می کنیم که قهرمان دسته اول شویم. با بچه ها و کادرفنی همدل هستیم تا تیم را پس از مدت ها به لیگ برتر برسانیم.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=75402