باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
شنبه 1 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 06:40:32
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

میثاقیان: با مشاوره های غلط تیم را نابود کردند حالا دلسوزی می کنند

چهارشنبه 22 اردیبهشت ماه 1395 ساعت 15:57

مهرداد میناوند مربی تیم فوتبال خونه به خونه بابل پس از حذف این تیم در راه رسیدن به لیگ برتر، اکبر میثاقیان را مقصر این اتفاق عنوان کرد.

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان در واکنش به صحبت‌های میناوند گفت: من در ابتدا شرمنده‌ی مردم کرمان هستم که نتوانستم با مس به لیگ برتر صعود کنیم و در رابطه با این ماجرا به طور مفصل به زودی صحبت خواهم کرد اما در رابطه با صحبت‌هایی که مربی خونه به خونه علیه من انجام داده است لازم است چند نکته را متذکر شوم.

میثاقیان می‌گوید: ما از روز اول که در تیم خونه به خونه مشغول کار بودیم هیچ مشکلی با مجموعه‌ی مدیریتی باشگاه نداشتیم و اتفاقا با هماهنگی خوبی که با یکدیگر داشتیم تیم را پله به پله در جدول بازی‌ها بالا آوردیم و تیم را در جمع مدعیان قرار دادیم.

وی می‌افزاید: اما از یک زمان به بعد احساس کردم که مدیریت باشگاه نسبت به کار ما ذهنیت پیدا کرده است و با وجود اینکه ما در زمین بازی سه امتیازها را کسب می‌کردیم و در بالای جدول قرار داشتیم، اما مدیریت باشگاه خونه به خونه بنا به دلایل غیر روشنی به عملکرد کادر فنی و تیم ایرادات جدی وارد می‌کرد که ما در همان زمان متوجه شدیم مشاوره‌های غلطی به ایشان داده می‌شود.

میثاقیان می‌افزاید: آقایانی که امروز مدعی هستند و به حال ما تاسف می‌خورند، همان زمان با دادن مشاوره‌های غلط به مدیر عامل باشگاه سبب شدند که سیستم منظم تیم ما به مشکل بربخورد و با حاشیه کشاندن تیم ما با همین حاشیه‌ها سبب شدند که رابطه‌ی کادر فنی و مدیریت باشگاه شکرآب و دچار اشکالات جدی شود تا جایی که اتفاقاتی رخ داد که همه از آن آگاه هستند و اجازه‌ی کار بیشتر به ما در تیم خونه به خونه داده نشد.

وی ادامه می‌دهد: بهرشکل این مشاوره‌ها بر اساس منافع شخصی بود و اصلا بر مبنای دلسوزی برای مدیریت باشگاه و یا تیم خونه به خونه و هوادارنش نبود و بر این اساس بود که با ایجاد ذهنیت برای مدیریت تیم خونه به خونه نسبت به کادر فنی سابق تیم، فضای کار برای بیشتر خود آن ها فراهم شود.

میثاقیان با اشاره به اینکه این افراد البته در کار خود موفق هم بودند گفت: آن‌ها توانستند فضای مثبت تیم ما را خراب کنند و کار ما را در بابل به حاشیه بکشانند و به نوعی ما را از تیمی که خودمان برای آن تلاش کرده بودیم جدا کنند و البته خودشان امور تیم را در دست بگیرند. بهرشکل باید برای مردم بابل تاسف خورد این آقایان که خودشان از بانیان اصلی ناکامی تیم بودند، امروز ادعای دلسوزی هم دارند.

وی افزود: اگر مشاوره‌های غلط آنان نبود و اگر آن‌ها فضای تیم ما را به چالش و حاشیه نمی‌کشیدند و اگر برای مدیریت باشگاه با صحبت‌های خود ذهنیت غلط درست نمی‌کردند، آن‌ها در هشت بازی آخر در تیم خونه به خونه نبودند و شاید سرنوشت تیم خونه به خونه نیز به گونه‌ای دیگر رقم می‌خورد.

سرمربی مس کرمان در رابطه با صحبت ها میناوند در رابطه با فساد در فوتبال گفت: بهرشکل پرونده ایشان در فوتبال ایران روشن است و بهتر است کسانی از پاکسازی در فوتبال ایران صحبت کنند که خودشان با مسائل مختلف چهره نشده باشند. واقعا جای افسوس و تعجب دارد که در فوتبال ایران فردی مانند ایشان که خودشان همواره با مسائل غیراخلاقی مطرح شده اند، بدون سند دیگران را متهم به ناپاکی کند.

میثاقیان در رابطه با حذف تیم مس از رسیدن به لیگ برتر نیز گفت: در این باره نیز صحبت های زیادی وجود دارد که اجازه نداد به هدف خود برسیم. خیلی زود در رابطه با این مسائل نیز توضیح می دهد تا هوادارن خونگرم مس که واقعا از جان و دل ما را حمایت کردند و شرمنده تک تک آن ها هستیم نیز از علل شکست مس آگاه شوند.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=754