باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
جمعه 10 فروردین ماه 1403 ساعت 16:27:32
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

مذاکرات و توافقات باشگاه مس با نفرات مد نظر ادامه دارد/اعضای تیم به طور رسمی معرفی خواهند شد

سه‌شنبه 25 شهریور ماه 1399 ساعت 12:32

کار مذاکره و جذب نفرات برای تیم فصل آینده مس کرمان با جدیت تمام ادامه دارد و در روزهای گذشته مذاکرات فشرده و خوبی با بسیاری از نفرات مد نظر سرمربی تیم فوتبال مس کرمان انجام گرفته است.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ مدیرعامل باشگاه مس کرمان به همراه رضا مهاجری سرمربی تیم فوتبال مس طی روزهای گذشته در تهران حضور داشته و با بازیکنان مد نظر خود صحبت های لازم را انجام دادند و با برخی از این بازیکنان نیز به توافقات نهایی نیز دست یافته اند که این روند در روزهای آتی نیز ادامه خواهد داشت.

تیم فوتبال مس کرمان در فصل گذشته نیز که مذاکرات خود را به صورت چراغ خاموش و به دور از تبلیغات رسانه ای انجام داد به مراتب نتایج بهتری در جذب بازیکنان مد نظر خود گرفت که در فصل پیش رو نیز با همین شیوه کار نقل و انتقالات خود را پیش می برد و به زودی و به طور رسمی اسامی بازیکنان و مربیان خود را اعلام خواهد کرد.

 اسامی بازیکنان و کادر فنی تیم مس کرمان برای فصل جدید پس از تائید مدیریت باشگاه به طور رسمی اعلام خواهد شد و اسامی طرح شده در روزهای اخیر برای کادر فنی و بازیکنان مس کرمان گمانه زنی رسانه ها می باشد.

همچنین لازم به ذکر است که باشگاه مس کرمان با تمامی بازیکنان موثر فصل قبل بابت تمدید قرارداد تماس و پیشنهادهای لازم را داشته است و این بازیکنان با وجود پیشنهاد تمدید قرارداد از سوی باشگاه مس کرمان برای آینده فوتبال خود تصمیم گیری می کنند.

 

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=75368