باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
پنج‌شنبه 9 فروردین ماه 1403 ساعت 12:56:07
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

امیر طاهر پدیده این فصل تیم مس کرمان:حمایت باشگاه اجازه نمایش توانم را داد

سه‌شنبه 25 شهریور ماه 1399 ساعت 10:48

بدون شک یکی از پدیده های این فصل رقابت های لیگ فوتبال کشور امیر طاهر بازیکن جوان تیم فوتبال مس کرمان بود که بازی های چشم نوازی را در سمت چپ خط دفاعی مس کرمان در این فصل انجام داد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ طاهر که متولد 30 شهریور 1378 می باشد با 21 سال سن نزدیک 1200 دقیقه در بازی های این فصل مس کرمان به میدان رفت و یکی از بازیکنان جدید کشف شده از آکادمی باشگاه مس کرمان می باشد که در آینده از او بیشتر خواهیم شنید.

طاهر در گفتگو با خبرگزاری ایرنا در رابطه با بازی های این فصل خود گفت: من هم مثل هربازیکنی رویاها واهداف بزرگی دارم و خیلی دوست دارم که روزی پیراهن مقدس تیم ملی را برتن کنم و بتوانم در تیم های بزرگ و لیگ ها اروپایی بازی کنم.

وی بیان کرد: امسال توانستم بازی های خوبی از خودم به نمایش بگذارم و برای تیمم مفید باشم.

طاهر  ادامه داد: برای فصل جدید ازچند تیم لیگ برتری پیشنهاداتی دارم ولی ازآنجایی که با باشگاه مس قرار داد دارم باید دید چه اتفاقاتی در روزهای آینده پیش خواهد آمد.

وی در خصوص تیم مس در فصل قبل گفت: باشگاه مس کرمان یکی از باشگاهی بزرگ ایران و حتی آسیاست که چندین سال جایش درلیگ برتر خالیست.

پدیده لیگ دسته یک فوتبال کشور با بیان اینکه ما امسال بهترین کادر و بازیکنان را داشتیم و از طرف باشگاه به بهترین شکل ممکن حمایت شدیم تصریح کرد: هدف ما صعود به لیگ برتر بود و تا لحظه آخرین لحظه برای صعود جنگیدیم و چیزی تا لیگ برتری شدنمان نمانده بود اما بخاطر یک گل از صعود باز ماندیم.

طاهر با سپاس از حمایت های همه هواداران و باشگاه برای صعود به لیگ برتر افزود: امیدواریم در فصل جدید فصل صعود تیم بزرگ مس کرمان به لیگ برتر باشد.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=75367