باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
پنج‌شنبه 9 فروردین ماه 1403 ساعت 22:12:51
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

تکواندوکاران مس در انتظار مجوز ستاد مبارزه با کرونا برای آغاز رقابت های خود

سه‌شنبه 25 شهریور ماه 1399 ساعت 10:41

با حضور نمایندگان تیم تکواندو مس کرمان، نشست نشست هماهنگی مسئولان سازمان لیگ با سرپرستان و مربیان تیم‌های متقاضی برای شرکت در لیگ سال‌ 99 در سالن جلسات برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ نشست هماهنگی برگزاری لیگ‌های سال‌جاری با حضور مجید نیری دبیر فدراسیون تکواندو در سالن جلسات برگزار شد.

در این نشست محسن تمجید سرپرست سازمان لیگ، مصطفی بابایی دبیر سازمان لیگ، سرپرستان و مربیان تیم‌های متقاضی به منظور شرکت در لیگ تکواندو نوجوانان و بزرگسالان سال‌جاری حضور داشتند.

بر اساس دعوت نامه‌ای که سازمان لیگ تکواندو برای تیم‌های متقاضی حضور در لیگ ارسال کرده بود نمایندگان‌ باشگاه‌ها در این نشست هماهنگی شرکت کردند و آئین‌نامه رقابت‌های لیگ در سال 1399 بررسی شد؛ تیم‌ها نظرات خود را در خصوص آئین‌نامه و همچنین موارد اجرایی مطرح کردند که مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

در خصوص روند برگزاری نیز پیشنهاداتی ارائه شد و چنانچه مجوز برپایی مسابقات از سوی وزارت ورزش و جوانان و ستاد مقابله با کرونا در ورزش صادر شود رقابت‌ها آغاز خواهد شد.

تیم تکواندو مس کرمان با کسب عنوان سومی رقابت های فصل قبل ضمن دریافت جام برنزی رقابت ها، جواز حضور در مسابقات جام باشگاه های آسیار ار نیز از آن خود کرد.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=75366