باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
سه‌شنبه 4 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 14:34:36
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

نعمتی بدون سرمربی خارجی و انفرادی در تهران تمرین می کند

سه‌شنبه 25 شهریور ماه 1399 ساعت 10:29

شرایط تمرین برای زهرا نعمتی ملی پوش پرافتخار تیراندازی با کمان کشورمان و عضو خانواده ورزش مس، از سوی فدراسیون به خوبی تامین نشده است و این ورزشکار المپیکی کشور بدون مربی خارجی و به صورت انفرادی در تهران تمرین می کند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ در حالی که ملی پوشان تیم تیراندازی باکمان کشورمان برای برپایی اردوی تیم ملی راهی جزیره کیش شدند، زهرا نعمتی در تهران مانده است و به صورت انفرادی تمرین می کند و در حالی که فدراسیون قول استخدام یک مربی خارجی برای او را داده بود، این وعده نیز هنوز از سوی فدراسیون محقق نشده است.

مجید کهتری سرمربی تیم ملی تیراندازی کشورمان در خصوص وضعیت زهرا نعمتی و این که آیا او تمرینات خود را با کمانداران افراد سالم ادامه خواهد داد یا خیر؟ گفت: زهرا نعمتی در حال حاضر با کمانداران در کیش نیست و در کارخانه الیاف شهریار تمرینات انفرادی خود را انجام می‌دهد و من نیز در جریان تمرینات او هستم. با برگزاری اردوهای کمانداران پارالمپیکی او نیز به تیم اضافه خواهد شد. در حال حاضر نیز از نظر روحی و تکنیکی و تاکتیکی شرایط خوبی دارد و تمرینات خود را به طور مرتب انجام می دهد.

وی درباره مربی خارجی زهرا نعمتی افزود: تا امروز که هیچ خبری از جذب مربی خارجی برای زهرا نعمتی نیست و او تمرینات خود را به طور مرتب و زیر نظر من انجام می‌دهد. البته فدراسیون تیروکمان تا جایی که اطلاع دارم پیگیر این قضیه است اما هنوز به نتایجی دست پیدا نکرده است.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=75365