باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
جمعه 10 فروردین ماه 1403 ساعت 00:10:32
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

روزهای داغ نقل و انتقالات پیش روی تیم فوتبال مس کرمان

جمعه 21 شهریور ماه 1399 ساعت 14:13

تیم فوتبال مس کرمان هفته گذشته به طور رسمی سکان هدایت خود را در فصل جدید رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور به رضا مهاجری سپرد تا داستان این تیم در فصل جدید رسما ورق بخورد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ پس از امضای این قرارداد باب مذاکرات مس با بازیکنان مد نظر کادر فنی تیم فوتبال مس کرمان باز شده است و این روند با جدیت و دقت تمام ادامه دارد...

از آنجا که به طور طبیعی بازیکنان با کیفیت و طراز اول فوتبال کشور الویت خود را برای انتخاب تیم در فصل آینده در بین تیم های حاضر در لیگ برتر خواهند گذاشت، از هفته آینده روند جذب بازیکنان در بین تیم های لیگ یک بیشتر خواهد شد و نفرات مد نظر تیم فوتبال مس کرمان نیز با تمدید و امضای قرارداد خود جذب این تیم خواهند شد.

رضا مهاجری که برای این فصل با تمرکز تمام هدایت تیم مس را برعهده گرفته است در یک سال پیش رو که هدایت تیم مس را برعهده دارد درصدد است با بستن تیمی قوی و منسجم، از همان شروع فصل برای کسب امتیازات لازم قدم های محکم خود را بر دارد و با شکستن طلسم صعود مس به لیگ برتر، با این التفاق در سال های آتی نیز نام و جایگاه خود را برروی نیمکت مس ماندگار کند.

از همین رو آقای مهاجری در جذب بازیکن با هماهنگی مدیریت باشگاه بیشترین دقت و دقیق ترین انتخاب ها را انجام خواهد داد تا نفرات این فصل مس از بین بهترین و آماده ترین بازیکنان جذب شوند.
در روزهای آتی روند نقل و انتقالات لیگ یک پس از روزهای داع نقل و انتقلات لیگ برتر نیز آغاز خواهد شد و زنبیل خرید تیم فوتبال مس کرمان نیز از نام های شایسته پر خواهد شد.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=75353