باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
شنبه 1 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 01:21:59
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

افتخار بزرگی دیگر برای باشگاه مس /مس کرمان قهرمان لیگ کاراته وان کشور

جمعه 21 شهریور ماه 1399 ساعت 14:01

با اعلام رسمی فدراسیون کاراته کشور، باشگاه مس کرمان صاحب افتخار بزرگی دیگر در پایان رقابت های فصل گذشته خود شد و تیم کاراته پسران مس کرمان به عنوان قهرمانی لیگ کاراته وان کشور رسید.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ فدراسیون کاراته کشورمان در آخرین اطلاعیه خود برای محاسبه مجموع امتیازات لیگ کاراته وان کشور در سال 98 تیم کاراته وان پسران کرمان را با مجموع 5 طلا یک نقره و 9 برنز بالاتر از تیم های باشگاه انقلاب قم و باشگاه امام رضا(ع) مرکزی، به عنوان قهرمان فصل قبل لیگ کاراته وان کشور اعلام کرد.

در روزهای گذشته فدراسیون کاراته رده بندی مجموع این رقابت ها را اعلام کرده بود که با اشتباهاتی همراه بود و با اعتراض تیم مس کرمان نیز همراه شد که در بیانیه جدید فدراسیون کاراته کشورمان و با رفع این اشتباه، تیم کاراته وان پسران کرمان به عنوان قهرمانی این مسابقات دست یافت تا افتخار بزرگی دیگر برای باشگاه مس کرمان در فصل قبل رقابت تیم های خود ثبت شود.

در بیانیه فدراسیون کاراته کشورمان آمده است:

به دنبال اعتراض های صورت گرفته در خصوص چگونگی محاسبه مجموع رنکینگ ورزشکاران "رقابت های کاراته_وان_پسران در سال ٩٨ " موضوع در سازمان لیگ و مسابقات کاراته مورد بررسی قرار گرفت و نتایج آن به شرح زیر اعلام می گردد:

1- با بررسی لیست نفرات مدال اور سه تیم تاپ اکو خاورمیانه، انقلاب قم و مس کرمان مشخص گردید که یکی کاراته کاهای مدال اور مس کرمان، در یکی از مراحل رقابت ها به اشتباه با نام باشگاه تاپ اکو خاورمیانه در سامانه ثبت نام نموده است.(این موضوع به تایید مربی و ورزشکار مذکور رسید)

2- از انجا که ملاک جمع بندی مدال ها نام باشگاه ثبت شده در سامانه فدراسیون بود، این اشتباه تصحیح و مدالهای کسب شده به نام مس کرمان ثبت گردید.

3- یک مدال طلا از مجموع مدال های باشگاه جاویدان کن شی کان کسر گردید. دلیل این تصمیم ان بود که طلای مورد اشاره توسط ورزشکاری کسب شده بود که پیش درمرحله اول با نام باشگاه دیگری در رقابت ها شرکت کرده بود و نمی توان این مدال را به نام جاویدان کن شی کان ثبت کرد.

5- بدین ترتیب در جدول رده بندی نهایی، باشگاه مس کرمان با 5 طلا، یک نقره و 9 برنز در رده نخست/ باشگاه انقلاب قم با 5 طلا، یک نقره و 2 برنز در رده دوم/ باشگاه امام رضا مرکزی با 5 طلا در رده سوم/ باشگاه تاپ اکو خاورمیانه با 4 طلا، 3 نقره و 9 برنز در رده چهارم/ باشگاه جاویدان کن شی کان با 4 طلا و یک نقره در رده پنجم قرار گرفت. 6

- در پایان ضمن عذرخواهی و تصحیح اشتباه رخ داده، وظیفه خود میدانیم از زحمات حامیان مالی، مربیان و ورزشکاران عزیز که حضوری فعال در رقابت های کاراته وان داشتند، تشکر و قدردانی نماییم.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=75352