باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
پنج‌شنبه 9 فروردین ماه 1403 ساعت 16:21:48
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

رونمایی غیرمستقیم از حریفان بسکتبال مس/آغاز فعالیت نقل و انتقالاتی سروقامتان با دو تمدید قرارداد

یکشنبه 16 شهریور ماه 1399 ساعت 10:26

در حالی که قرار است مسابقات سوپرلیگ بسکتبال ایران در دو گروه الف و ب و به صورت نیمه متمرکز برگزار می‌شود، تیم بسکتبال مس با تمدید قراداد دو بازیکن فصل قبل خود رسما وارد بازار نقل و انتقالات این فصل شد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ پس از تمدید قرارداد آقای کسایی پور به عنوان سرمربی این فصل بسکتبال مس، رضا آذرشاه کاپیتان تیم بسکتبال مس و کهدی بنی اسد از بازیکنان موفق فصل قبل تیم، قراردادهای خود را تیم بسکتبال مس تمدید کردند.

بعد از اینکه جلسه هماهنگی لیگ برتر بسکتبال در سال 99 برگزار شد و فدراسیون اعلام کرد که رقابت ها به صورت نیمه متمرکز در تهران برگزار می شود، حالا به صورت غیررسمی از گروهبندی این مسابقات هم رونمایی شده است.

با اینکه فدراسیون از گروهبندی لیگ برتر بسکتبال خبری منتشر نکرده، عکسی از قرار گرفتن 14 تیم در دو گروه در فضای مجازی منتشر شده که نشان از قرعه کشی این مسابقات دارد.

طبق گروه‌بندی صورت گرفته تیم‌های شهرداری گرگان، پالایش نفت آبادان، آکسون تهران، آویژه صنعت پارسای خراسان، شورا و شهرداری قزوین، رعد پدافند شهرکرد، کردستان و مس رفسنجان در گروه الف با هم رقابت می‌کنند.

شیمیدر، مهرام، شهرداری بندرعباس، ذوب آهن اصفهان، کاله مازندران، صنعت مس کرمان، جهرم و آینده سازان تهران هم در گروه ب به مصاف هم خواهند رفت. 

قرار است تیم‌ها یک هفته در میان رقابت‌های خود را در تهران برگزار کنند و اگر  شیوع ویروس کرونا تا پایان دور رفت کنترل شد، تیم‌ها می‌توانند  دور برگشت در شهرهای خود میزبان باشند.
روزهای دوشنبه، سه شنبه، پنجشنبه و جمعه برای برگزاری مسابقات در نظر گرفته شده است.

بازیکنان و دیگر عوامل 48 ساعت پیش از هر بازی باید تست PCR بدهند.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=75342