باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
شنبه 1 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 04:48:15
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

تکواندو مس با حمایت کامل آماده یک افتخار آفرینی جهانی

سه‌شنبه 4 شهریور ماه 1399 ساعت 09:58

حمایت همه جانبه، اصل مهم و  حلقه نهایی تکواندو کرمان برای تاریخ سازی در فصل پیش رو خواهد بود.

تکواندو از مهمترین ترین رشته های ورزشی ایران است که سال ها در المپیک برای ورزش ایران مدال آوری کرده است و به نوعی یکی از آبروهای ورزش ایران در سطح جهان بوده است و همین تکواندو را در کشور ورزشی بسیار مهم و قابل توجه می سازد.

و در همین شرایط خوشبختانه تکواندوی کرمان از بدو آغاز به کار، حرف های زیادی برای گفتن در کشور داشته است و بازیکنان زیادی را به کشور و تیم ملی تکواندو معرفی نموده.

از افتخارات تکواندو کرمان در تاریخ همین بس که تکواندوکاران کرمانی پرچم ایران را با نایب قهرمانی در رقابت های جهانی تکواندو به میزبانی آلمان، به اهتزاز درآوردند.

و اما تیم تکواندو صنعت مس کرمان که روزگاری حرف های زیادی برای گفتن داشت و بازیکنان مطرحی چون هادی ساعی را در جمع خود می دید، به سبب برخی کش مکش ها، نزدیک به یک دهه در سکوت کامل به سر برد.

اما حالا هوگوپوشان مس کرمان در بازگشت به سطح اول رقابت های قهرمانی کشور، بر سکوی سوم لیگ برتر تکیه زدند تا یکی از نمایندگان ایران برای شرکت در رقابت های آسیایی لقب بگیرند.

رزمی کاران دیار کریمان که حتی در در سکوت هم، از دو دوره حضور در رقابت های لیگ دسته اول، دو قهرمانی را در ویترین افتخارات خود گنجاندند، همیشه نشان دادند در صورت حمایت، برای پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی و باشگاه صنعت مس کرمان افتخار آفرین هستند و برای سرافرازی کشور و باشگاه تا آخرین توان میجنگند.

اکنون که رویداد مهمی چون رقابت های باشگاه های آسیا با حضور نمایندگان کشورهای قدرتمندی مثل کره جنوبی، در انتظار صنعت مس کرمان است، این باشگاه ورزشی خود را برای ورق زدن صفحه ای حساس از کتاب افتخاراتش در سطح بین الملل آماده میکند و درصورت حمایت همه جانبه و تقویت تیم، نام خود را در کتاب افتخارات جهان تکواندو، درج خواهد کرد.

خوشبختانه درجلسه اخیر سرپرست و سرمربی تیم تکواندو با مدیرعامل باشگاه صنعت مس کرمان، مقرر شد، تیم قدرتمند تکواندو مس، با جذب بازیکنان تاثیرگذار و حرفه ای در فصل پیش رو، حضوری پرقدرت در جام باشگاه‌های آسیا و لیگ برتر داشته باشد و سکوی قهرمانی را نشانه رود.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=75317