باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
جمعه 10 فروردین ماه 1403 ساعت 04:50:25
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

مدیرعامل باشگاه مس کرمان: 5 گزینه برای سرمربیگری مس در نظر داریم

یکشنبه 2 شهریور ماه 1399 ساعت 10:38

مدیرعامل مس کرمان می گوید ماموریتش برای بستن تیمی قدرتمند آغاز شده و راه این تیم ادامه خواهد داشت.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ محمود محمودنیا مدیرعامل باشگاه مس کرمان در گفتگویی با "ورزش سه" ضمن تمجید از عملکرد تیمش عنوان کرد: « همانطور که دیدید ما فقط یک گل کم آوردیم و به لیگ برتر نرسیدیم. اما شایستگی حضور در مسابقات لیگ برتر را داشتیم. باشگاه ما در این مدت بر مدار اخلاق کار کرد و حقش حضور در لیگ برتر بود.

از مدیرعامل مس کرمان در رابطه با اتفاقات هفته پایانی و حاشیه های بازی تیمش برابر علم و ادب پرسیدیم که او با گلایه از رفتار دو گانه تیم تبریزی اینطور به این سوال واکنش نشان داد: بازی هفته 33 ام در کرمان انجام شد. آن یک بازی خاص بود. شاهد بودم چقدر سخت گیری شد برای بازی با آلومینیوم. البته خیلی از سخت گیری هایی که انجام شد قانونی بود و خیلی از موارد تنش زا شد. تشکر می کنم از کسانی که برای این بازی زحمت کشیدند مثل اشکان خورشیدی ولی چیزهای بیرون از مستطیل سبز بود.

او سپس با اشاره به اتفاقات هفته پایاین اضافه کرد: هفته 34  ام باید عدالت رعایت می شد. تیمی که با 20 درصد توانش می رود و در اراک بازی می کند و 7 گل می خورد، عدالت نیست که با آلومینیوم بازی کند و 7 گل بخورد تا این تیم در همان بازی تفاضل گل بهتری در مقایسه با ما ایجاد کند. البته اینکه بازی جوانمردانه می کنید جای خود و قابل تقدیر است، ولی چرا هفته های قبل اینکار را نکردید. اگر بچه های ما عصبانی شدند، به خاطر همین موضوع بود. در هفته سی ام این تیم از تمام توانش استفاده کرد ولی باز هم جوانمردانه بازی نکردند و اینقدر بازی را متوقف کردند که داور مجبور به گرفتن 10 دقیقه وقت اضافی شد و در آن دقیقه هم 2 دقیقه وقت اضافی گرفت. این ها را درد و دل بود و ما به فکر آینده هستیم، ولی امیدوارم دیگر با دقت نظر فدراسیون این اتفاق برای هیچ تیمی رخ ندهد. مثلا آنها باید روی بازی با علم و ادب در اراک دقت بیشتری انجام می دادند تا عدالت رعایت شود.

محمودنیا با اشاره به اینکه کارش را برای بستن تیمی قدرتمند آغاز کرده، اضافه کرد: مجموعه مس کرمان حق دارد، در مسیری که شروع کرده با قدرت و بدون ناامیدی به کارش ادامه بدهد. جلسه خوبی با دکتر سعدمحمدی (رئیس صنایع مس ایران) داشتیم و به زودی می خواهیم تیمی خوب را آماده فصل بعدی کنیم.

مدیرعامل مس کرمان ادامه داد: به من ماموریت داده شده که سرمربی را با هماهنگی مدیران بالا دستی انتخاب کنیم و یک تیم قوی بسازیم. اگر ما در این فصل با یک گل صعود نکردیم، این امید را ایجاد کرد که می توانیم در فصل بعد بهتر عمل کنیم. در حال پیگیری برای انتخاب سرمربی هستیم تا سال بعد با کمک هواداران به لیگ برتر صعود کنیم.

محمودنیا در رابطه با پایان کار مجتبی حسینی در مس کرمان اینطور صحبت کرد: در حال کار کردن روی گزینه ها هستیم و آقای حسینی هم یکی از گزینه های ما است. ما در حال بررسی 5 گزینه برای مربیگری مس هستیم. این 5 مربی، هم مربی هایی هستند که در لیگ برتر فعالیت داشته اند و هم گزینه هایی داریم که در میان گزینه های موفق لیگ یک بوده اند.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=75312