باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
سه‌شنبه 28 فروردین ماه 1403 ساعت 07:07:30
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

کمیل غلامی داور بازی شهرداری تبریز و مس شد/تغییر در داوری بازی هفته آخر مس

چهارشنبه 22 مرداد ماه 1399 ساعت 18:06

در حالی که پیش از این اعلام شده بود سعاد وفاپیشه کار قضاوت بازی تیم های شهرداری تبریز و مس کرمان را برعهده خواهد داشت اما کمیته داوران در نهایت کمیل غلامی را به عنوان داور این بازی اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ این داور اهل گیلان در حالی برای قضاوت بازی هفته پایانی مس برابر شهرداری در تبریز انتخاب شد که حساسیت های مربوط به این بازی در نهایت منجر به انتخاب آقای غلامی برای قضاوت بازی گردید و همین حساسیت کار او را برای بهترین داوری نشان می دهد.

کمیل غلامی که نام او حتی در بین لیست داوران بین المللی فوتبال ایران نیز به چشم خورده است، دو بازی در رقابت های این فصل لیگ برتر را قضاوت کرده است که بازی پدیده برابر گل گهر در دور رفت و پارس جنوبی برابر پیکان در دور برگشت از آن ها بوده است.

غلامی که سابقه قضاوت برای مس کرمان را نیز دارد، در بازی های سال قبل لیگ یک در بابل بازی مس برابر خونه به خونه را قضاوت کرد و در سال 94 نیز بازی مس برابر نفت مسجد سلیمان در کرمان سوت زد.

کمک داوران این بازی تغییر نکرده است و در این بازی کاوه بهمنی و هیمن نوربخش پذچم خواهند زد و علی محمدی پور داور چهارم این بازی است. سخاوت سلیمانی نژاد نیز بر کار داوران در این بازی نظارت خواهد داشت.

با وجود نظارت و حساسیت برروی دو بازی مهم هفته پایانی لیگ یک برای تعیین دومین تیم صعود کننده، قطعا در بازی تیم های مس کرمان و شهرداری و همچنین آلومینیوم و داماش به قضاوت آقای بیژن حیدری، شاهد بهترین قضاوت ها باید باشیم.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=75295