باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
جمعه 31 فروردین ماه 1403 ساعت 18:29:30
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

سعاد وفاپیشه داور بازی شهرداری تبریز و مس کرمان/قضاوتی به حساسیت بازی

چهارشنبه 22 مرداد ماه 1399 ساعت 13:43

از سوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال اسامی داوران بازی های هفته آخر لیگ یک اعلام شد که بر این اساس سعاد وفاپیشه کار قضاوت بازی تیم های مس کرمان و شهرداری تبریز را بر عهده خواهد داشت.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ وفاپیشه داور آذری زبان و اهل ارومیه است که در تبریز کار قضاوت بازی فوق العاده حساس مس و شهرداری را برعهده دارد.

وفاپیشه که از سال 97 به عنوان اولین داور از ارومیه در رقابت های لیگ برتر قضاوت کرده است، قطعا به خوبی می داند که تا چه اندازه سوت های او در این بازی اثرگذار و مهم خواهد بود و از همین رو تحت نظارت های انجام شده، شاهد بهترین داوری از سوی او در این بازی باید باشیم.

وفاپیشه در سال های گذشته نیز سابقه قضاوت برای تیم مس کرمان را داشته است و در همین فصل بازی تیم های مس و بادران در جام حذفی را سوت زد که با برتری تیم مس در ضربات پنالتی خاتمه یافت.

وفاپیشه در سال 96 نیز بازی شهرداری تبریز و مس در تبریز را سوت زده بود که با پیروزی یک بر صفر مس در این بازی خاتمه یافت. او در بازی های سال گذشته لیگ یک نیز بازی مس و اکسین در کرج را قضاوت کرد.

کمک های وفاپیشه در این بازی کاوه بهمنی و هیمن نوربخش هستند و علی محمدی پور داور چهارم این بازی است. سخاوت سلیمانی نژاد نیز بر کار داوران در این بازی نظارت خواهد داشت.

همچنین در دیگر بازی فوق العاده حساس هفته پایانی رقابت های لیگ یک بین تیم های آلومینیوم و داماش، کار قضاوت بازی به بیژن حیدری سپرده شده است که قضاوت این بازی نیز بسیار مهم و حساس می باشد که باید عاری از هر اشتباهی انجام گیرد.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=75294