باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
پنج‌شنبه 9 فروردین ماه 1403 ساعت 17:00:20
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

توضیح در رابطه با یک شبهه سازی//لطفا بازی مس نوین و خیبر را موشکافانه بررسی کنید

چهارشنبه 22 مرداد ماه 1399 ساعت 11:43

متاسفانه به جای پرداختن به چگونگی شکست مس نوین مقابل میلاد مهر در آخرین بازی فصلش در تهران، باید به جوسازی تیم‌های بالای جدول علیه یکدیگر پاسخ دهیم که این روزها بدون تامل در گفتار خود، هر اتهامی را به زبان می‌آورند که نه تنها خلاف ارزش‌های انسانی است بلکه اطلاعات ناقص در سراسر این بی انصافی‌ها نیز به وفور یافت می‌شود.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ بازی‌های لیگ دسته دوم همانند دیگر لیگ‌های فوتبال ایران به سرنوشت‌سازترین مرحله خود رسیده و نتیجه کاشت و تلاش یک فصل تیم‌ها در یک بازی باقی مانده مشخص خواهد شد و طبیعتا هیچکس دوست ندارد محصول بی کیفیت و نامرغوبی را برداشت کند و همه امیدوارند تیم‌ها به دور از تلاش‌های غیرفوتبالی و زشت، صرفا با اتکا به شایستگی و پایین ترین ضریب اشتباه در زمین بازی به حق خود برسند.

اگر تیم‌ها اشتباهی مرتکب می‌شوند، بی تردید مسئولیت این اشتباه با خود آن‌هاست. گاهی فرصت جبران اشتباه وجود ندارد اما برای رسیدن به قله، اشتباه نکردن بدتر است و یک موفقیت خام را به تیم‌ها عرضه می‌کند.

مس نوین جوان‌ترین و بومی ترین تیم لیگ دسته دوم است که هفته گذشته مقابل خیبر خرم آباد پر اشتباه‌ترین بازی فصل خود را انجام داد و درس‌های زیادی نیز از این شکست آموخت؛ از جمله اینکه دیگران همین اشتباهات را مثل پتک به سر و گردنش می‌زنند و با نهایت بی رحمی و عوام فریبی، در جهت منافع تیم خود از این اشتباهات سوء استفاده می‌کنند.

حسن اشجاری یکی از بازیکنان شاخص فوتبال ایران در سال‌‌های گذشته بود که حضور نسبتا موفقی در دوران فوتبال خود داشت و حالا نیز در مربیگری به دنبال موفقیت است.

اما وی یکی از نفراتی است که اشتباهات مس نوینِ جوان را این روزها به هر سمت و سویی می‌کشاند تا نظر مسئولان فدراسیون را به رقابت تیمش در بالای جدول جلب کند و البته حق هم دارد که نسبت به موفقیت تیمش حساسیت به خرج بدهد اما فشار خرد کننده صعود نباید باعث شود هر صحبتی را بدون تامل و بدون تحقیق و اطلاعات کافی به زبان بیاورد و در واقع چهره خود را با صحبت‌های نادرستش خدشه دار کند.

وی شب گذشته در برنامه فوتبال برتر و همچنین چهار روز قبل در رسانه باشگاه خود، به شدت علیه شکست مس نوین مقابل خیبر موضع گرفته که مشخصا تمام این صحبت‌ها، برای جوسازی به سود تیمش در راه صعود به لیگ یک است و ای کاش این مربی جوان، کمی اطلاعات خود را افزایش دهد.

وی در گفتگو با رسانه باشگاه خود اعلام کرده بود شهرداری آستارا از همان ابتدای فصل مدعی بوده و خیبر رفته رفته به جمع مدعیان اضافه شده که مرور فصل مشخص می‌کند این مسئله کاملا برعکس بوده است!

سرمربی شهرداری آستارا همچنین دیشب در برنامه فوتبال برتر و در اعتراض‌های بی شمار خود اعلام کرد سرپرست مس نوین و سرمربی خیبر در سال‌های بازی خود هم‌تیمی بوده‌اند که متاسفانه این صحبت کاملا نادرست است و هیچ سابقه‌ مشترکی در دوران بازی مهدی نخعی و مهرداد خادمی وجود ندارد که این صحبت اشجاری، مصداق بارز عوام فریبی است و زیبنده چهره‌ای که از او در ذهن فوتبالی‌ها وجود دارد، نیست و نخواهد بود.

همچنین نسبت به اتهام لجبازی مس نوین برای شکست خوردن مقابل خیبر خرم آباد به دلیل بیانیه شهید قندی یزد نیز تنها هاج و واج می‌مانیم و حقیقتا پاسخ این صحبت خنده دار و پوچ بهتر است که داده نشود.

وی نباید هر صحبتی را که فقط در ذهن شخص خودش می‌گذرد، روی زبان بیاورد. سرمربی شهرداری آستارا دیشب و همچنین در گفتگوی قبلی خود در مجموع 15 دقیقه صحبت کرد؛ بدون تپق، رسا و شیوا...اما متاسفانه قسمت بد ماجرا این است که او فقط قشنگ صحبت کرده و بدون تامل در گفتار خود و تحقیق درباره صحت صحبت‌هایش، حداقل به تیم جوان مس نوین که این فصل نهایت تلاشش را در زمین انجام داد، اتهام وارد کرده است.

این روزها نه تنها از سوی سرمربی شهرداری آستارا، بلکه از سوی دیگر مدعیان نیز تغییرات ترکیب مس نوین مقابل خیبر مورد اشاره قرار می‌گیرد که این مسئله اگر برای آن‌ها تازگی دارد اما برای مس نوین از همان ابتدای فصل وجود داشته و بر حسب تفکر سرمربی این تیم که مبنا را بر جوانگرایی و رونمایی از استعدادها گذاشته، ترکیب مس نوین در طول فصل بارها دچار تغییر شد اما چرا حالا به این موضوع می‌پردازند؟!

ناگفته نماند که سرمربی شهرداری آستارا اعلام کرده دروازه‌بان مس نوین مقابل خیبر از تیم جوانان آمده که این مورد هم از اطلاعات ناقص اوست و رامین شکیبا در رده سنی بزرگسالان قرار می‌گیرد. با این حال از مسئولان کمیته اخلاق و دیگر نهادهای ذیربط که کار تحقیق درباره سلامت بازی‌های فوتبال را به عهده دارند، عاجزانه تقاضا می‌کنیم که اتفاقات بازی مس نوین و خیبر خرم آباد را با دقت و موشکافانه بررسی کنند.

اما نمی‌دانیم بعد از پایان تحقیقات آیا وجدان آقایان برای این همه اتهام راضی خواهد بود؟! در نهایت صداقت، ویدئوی خلاصه بازی مس نوین و خیبر بعد از بازی دو تیم منتشر شد تا همگان بدانند که اشتباهات بدی در زمین رقم خورده اما انگار پاسخ صداقت، چیزی جز عوام فریبی و نکته در آوردن از آن نیست.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=75292