باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
پنج‌شنبه 9 فروردین ماه 1403 ساعت 19:14:25
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

جذب چند بازیکن شاخص و ملی پوش دیگر برای هندبال مس

سه‌شنبه 21 مرداد ماه 1399 ساعت 09:44

تیم هندبال مس کرمان مدافع عنوان قهرمانی رقابت های لیگ برتر که باید از تاریخ 28 شهریور ماه رقابت های خود را در فصل جدید این رقابت ها آغاز کند، فعالیت خود را با جذب چند بازیکن شاخص و ملی پوش دیگر ادامه داد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ یونس آثاری، امیرحسین پسندی، عادل طلایی، حسین رحمتی و احسان ایوبی بازیکنانی بودند که قرارداد خود را برای بازی در تیم این فصل هندبال مس کرمان امضا کردند.

یونس آثاری بازیکن ملی پوش فصل قبل تیم اشتاد سازه خراسان در پست گوشت راست بازی می کند. این بازیکن ملی پوش با 19 سال سن در مسابقات انتخابی جهانی در ترکیب تیم ملی بازی کرده بود.

امیر حسین پسندی پور بازیکن موثر فصل قبل تیم هندبال مس کرمان از جمله نفرات بومی و خوب تیم در فصل قبل بود که در پست بغل چپ بازی می کند و در این فصل نیز پیراهن مس کرمان را بر تن خواهد داشت.

حسین رحمتی بازیکن فصل قبل ذوب آهن نیز که سابقه بازی در تیم ملی ساحلی ایران را دارد، در پست بغل چپ بازی می کند و در این فصل از رقابت ها در تیم مس بازی خواهد کرد.

احسان ایوبی نیز که در فصل قبل در تیم فرازبام دهدشت توپ می زد، در این فصل به عنوان بازیکن پست وسط در تیم مس کرمان بازی خواهد کرد که این بازیکن نیز سابقه حضور در تیم ملی را دارد.

عادل طایی دیگر بازیکن کرمانی تیم مس که سال ها در تیم های هندبال مس بازی کرده است و سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی در رده های سنی مختلف را نیز در پرونده دارد، به عنوان بازیکن پوش چپ، همچنان پیراهن مس را در این فصل از مسابقات بر تن خواهد داشت.

 

 

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=75287