باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
شنبه 1 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 18:11:33
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

شنبه روز کنکور داوری و فوتبال پاک در لیگ یک

پنج‌شنبه 16 مرداد ماه 1399 ساعت 14:07

روز شنبه از آن روزهای مهم برای فوتبال ایران محسوب می شود... روزی که یکی از حساس ترین بازی های این فصل لیگ یک در کرمان برگزار خواهد شد و روزی است که می تواند پاکی را در فوتبال ایران ثابت کند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ فوتبال ایران از این دست روزهای سرنوشت ساز زیاد به خود دیده است که در بسیاری از این روزها با نظارت های عالی و به موقع در جهت جلوگیری از اتفاقات عجیب، موفق بوده است و در برخی از این روزها نیز وقایعی رخ داده است که تا یک عمر در رابطه با آن ها حرف و حدیث مجهول بوده است و هیچ زمان این مجهولات حل هم نشده است تا ذات فوتبال گزند ببیند...

همه فوتبال ایران امیدوارند روز شنبه از آن روزهایی باشد که پاکی فوتبال ایران در روز حساسش ثابت می شود و اتفاقات هرچه که هست فوتبالی و داخل در زمین مسابقه باشد و در نهایت تیم شایسته نیز بر اساس توانایی های فوتبالی خود به نتیجه لازم برسد.

با توجه به جمیع اتفاقات هفته های قبل که دو تیم در تصمیمات داوری روند معکوسی داشته اند و تیمی از اشتباهات داوری به شدت سود برده است و دیگری کاملا متضرر بوده که این موضوع به تائید کارشناسان داوری نیز رسیده است، بازهم این جای امیدواری وجود دارد که در این کنکور بزرگ داوری برای فوتبال ایران در روز شنبه، بهترین تصمیمات و بی شبهه ترین قضاوت ها صورت بگیرد تا در این بخش نیز فوتبال ایران با سربلندی از آزمون خود خارج شود.

خوشبختانه همه خبرها از بیشترین نظارت ها و بهترین چینش ها برای داوری و سایر موارد مربوط به این بازی حکایت دارد که امیدوارم ماحصل آن را به بهترین شکل در بازی روز شنبه در کرمان ببینیم.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=75275