باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
جمعه 10 فروردین ماه 1403 ساعت 00:02:06
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

تداوم حمایت مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس از روند صعود تیم فوتبال مس کرمان(عکس)

چهارشنبه 15 مرداد ماه 1399 ساعت 11:00

روز گذشته مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در آخرین تمرین تیم فوتبال مس کرمان حضور پیدا کرد تا بار دیگر با حضور دلگرم کننده و روحیه بخش خود، حمایت مدیریت شرکت را از روند صعود تیم فوتبال مس کرمان به لیگ برتر اعلام نماید.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ در این بازدید که آقای حیدر ضیغمی مشاور مدیرعامل و مدیر گروه روابط‌عمومی شرکت ملی صنایع مس ایران نیز آقای اردشیر سعدمحمدی را همراهی می کردند، آقایان محمودی نیا مدیرعامل باشگاه مس کرمان و پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان استان به همراه آقایان نژادفصیحی معاون فنی باشگاه مس و کهندل معاونت مالی و اقتصادی این باشگاه نیز حضور داشتند.

در این دیدار که در زمین تمرینی شهدای مس برگزار شد، دکتر سعدمحمدی با قدردانی از تلاش بازیکنان مس کرمان در بازی های قبلی بر همت همه جانبه و بیشتر در بازی روز شنبه تاکید نمود و گفت: با توجه به شرایط فنی خوب تیم، از این منظر تیم توانایی کسب پیروزی در بازی روز شنبه را دارد و تنها باید از نظر تمرکز و دقت در این بازی شرایط مطلوب خود را حفظ کنید و صعود خود را به لیگ برتر کامل نمائید.

ایشان با بیان اینکه با صعود تیم فوتبال مس کرمان به رقابت های لیگ برتر، پازل ورزش شرکت مس در سال جاری کامل خواهد شد گفت: مردم کرمان بیش از هفت سال چشم انتظار چنین شبی بودند که با صعود تیم مس کرمان به لیگ برتر شادی را با تمام وجود در دل خود حفظ کنند از همین رو فارغ از هر مسئله ای در شنبه شب که هم زمان با عید سعید غدیر خم می باشد، با نهایت تلاش و تمرکز خود، دل های مردم را شاد نمائید تا خداوند به پاس این تلاش تا همیشه عمر شما را دلشاد گرداند.

گفتنی است این چندمین حضور روحیه بخش و گرم آقای دکتر سعدمحمدی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس در جمع بازیکنان مس کرمان می باشد که از جمله پیش از بازی هفته قبل برابر نیروی زمینی در تهران نیز ایشان و هیات همراه در جمع بازیکنان مس کرمان حضور یافتند.

حمایت های آقای سعدمحمدی در سال جاری موفقیت های چشمگیری در عرصه ورزش برای این شرکت از جمله نتایج خوب تیم فوتبال مس کرمان را به دنبال داشته است.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=75268