باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
پنج‌شنبه 6 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 05:37:41
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

سرپرست تیم فوتبال مس کرمان: نباید اجازه دهیم هیچ موضوعی سد راه صعود ما شود

سه‌شنبه 14 مرداد ماه 1399 ساعت 13:12

سرپرست تیم فوتبال صنعت مس کرمان گفت: بازیکنان این تیم به خودباوری صعود کردن رسیده‌اند و در این برهه از زمان هیچ موضوعی جلودار ما نیست.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ احمد نخعی با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه حد و حدود تیم مس کرمان بیشتر از لیگ یک است افزود: بچه ها با روحیه بسیار خوبی که دارند ان شاالله بازی مقابل آلومینیوم اراک را خواهند برد و جشن صعود را در کرمان برگزار می کنیم.

وی با اشاره به بازیکنان محروم و مصدوم تیم مس در بازی آینده تصریح کرد: تاکنون مصدومی در بازی مقابل آلومینیوم نداریم اما با توجه به کارت قرمزی که بهرام رشیدفرخی در بازی مقابل نیروی زمینی گرفت این بازیکن در مقابل آلومینیوم از بازی محروم است.

سرپرست تیم مس کرمان اظهار داشت: برگ برنده صعود به لیگ برتر وجود دکتر سعد محمدی مدیرعامل شرکت مس ایران است که مدیریت فوق العاده ورزشی و بسیار خوب دارند.

وی ادامه داد: در یک مقطع از مسابقات نتیجه خوبی نمی گرفتیم ولی مدیرعامل مس ایران از تیم ما حمایت کرد و این حمایت‌ها موجب شد تلاش کادر فنی و بازیکنان بیشتر شود تا بتوانیم نتایج خوبی را به دست بیاوریم.

نخعی با تقدیر از مدیرعامل باشگاه و اعضای هیات مدیره افزود: با اتحاد خوبی که بین مدیرعامل باشگاه، معاونان، کادر فنی و بازیکنان صورت گرفته ان شاالله نتایج خوبی را به دست می آوریم.

وی گفت: صعود ما باید در بازی برابر آلومینیوم کامل شود و دوست داریم قبل از پایان لیگ صعود خود را در کرمان قطعی کنیم و این موفقیت را جشن بگیریم.

وی با اشاره به داوری های لیگ دسته یک بیان کرد: داوری در بازی مقابل نیروی زمینی بسیار خوب بود و با توجه به چند هفته اخیر که از داوری خسارت دیده بودیم اما قضاوت بازی مقابل نیروی زمینی فوق‌العاده بود و اشتباهات تاثیرگذار نداشت.

وی اضافه کرد: امیدواریم روزی اینچنین داوری هایی در لیگ دسته یک حضور داشته باشند تا حق هیچ تیمی پایمال نشود.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=75266