باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
پنج‌شنبه 6 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 11:01:29
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

پیام تبریک مدیرعامل باشگاه مس کرمان بابت صعود تیم فوتبال مس رفسنجان

دوشنبه 13 مرداد ماه 1399 ساعت 12:02

در پی قطعی شدن صعود تیم فوتبال مس رفسنجان به لیگ برتر، مدیرعامل باشگاه مس کرمان در پیامی این صعود را به مدیریت شرکت ملی صنایع مس، مجموعه باشگاه مس رفسنجان و مردم شریف این شهر تبریک گفتند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ در پیام آقای محمود محمودی نیا آمده است: صعود غرورآفرین تیم فوتبال مس رفسنجان به رقابت های لیگ برتر که موجب شادی و تحقق آرزوی دیرین مردم شریف شهرستان رفسنجان شد و افتخار بزرگی برای فوتبال استان ثبت کرد، در ادامه توجهات و رهنمودهای دکتر سعدمحمدی در راس شرکت مس محقق شد که با وجود ایشان، افتخارات ورزش شرکت ملی صنایع مس یکی پس از دیگری ثبت می گردد.

اینجانب این موفقیت بزرگ را به آقای زین الدینی و سایر همکاران ایشان در مدیریت باشگاه مس رفسنجان و همچنین عوامل پرتلاش کادر فنی و بازیکنان این تیم تبریک عرض می نمایم و در زمان این صعود شیرین بر خود لازم می دانم گرامی بدارم تلاش های افرادی چون مرحوم علی علی اسماعیلی از مدیران سابق باشگاه مس رفسنجان و همچنین سایر عزیزانی که در گذشته برای باشگاه مس رفسنجان از جان مایه گذاشتند تا امروز این افتخار بزرگ به دست دلاورمردان تیم مس رفسنجان ثبت گردد.

انشاالله با تداوم افتخارآفرینی تیم های ورزشی باشگاه های مس، ضمن شادی دل های مردم، پرچم پرافتخار مس تا همیشه بر آسمان نیلگون ایران اسلامی برافراشته باشد.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=75263