باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
جمعه 10 فروردین ماه 1403 ساعت 13:18:45
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

24 مهر ماه زمان آغاز مسابقات بسکتبال مس در فصل جدید لیگ برتر

شنبه 11 مرداد ماه 1399 ساعت 13:35

تیم بسکتبال مس کرمان که چندی پیش هدایت خود را در فصل جدید مسابقات لیگ برتر برعهده محمد کسایی پور گذاشت، بنا به اعلام فدراسیون بسکتبال، مسابقات خود را در فصل جدید لیگ برتر از 24 مهر ماه آغاز خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ جلسه شورای برنامه ‌ریزی فدراسیون بسکتبال با دعوت از تعدادی از نمایندگان باشگاه ها، روسای هیئت های استانی دارای نماینده در لیگ برتر، نمایندگان بازیکنان تیم ملی بانوان و آقایان، کارشناسان خبره و با حضور اعضای کمیته های مسابقات و داوران، آموزش ومربیان و روابط عمومی در محل سالن کنفرانس فدراسیون بسکتبال  برگزار شد.

بر اساس نظر اعضای شورای برنامه ریزی تاریخ شروع لیگ برتر مردان 99/7/24 و لیگ برتر بانوان 99/7/3 و لیگ دسته یک مردان 99/7/4 اعلام شد. مقرر شد در صورت ابلاغ هر گونه دستورالعمل اجرایی توسط ستاد مبارزه با کرونا در مورد تغییر زمان تاریخ های مذکور مجدد تصمیم‌گیری شود. جلسات توجیهی و قرعه کشی مسابقات طی دعوتنامه‌ای به تیم ها اعلام خواهد شد.

ضمن این که نحوه برگزاری مسابقات بسکتبال با اولویت سلامت ورزشکاران، مربیان و داوران و با اخذ نظرات و پیشنهادات مدیران عامل باشگاه ها بررسی و درباره آن تصمیم گیری خواهد شد.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=75255