باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
جمعه 10 فروردین ماه 1403 ساعت 14:49:36
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

حسینی: اشتباه داور می توانست کل سرنوشت فصل ما را تغییر دهد

سه‌شنبه 7 مرداد ماه 1399 ساعت 12:39

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان در گفتگو با برنامه فوتبال برتر از عادی شدن موارد عجیب در رقابت های لیگ یک به خصوص در هفته های اخیر انتقاد کرد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ مجتبی حسینی در این باره گفت: پنالتی اعلام شده بر علیه ما در بازی با سپیدرود خود روشن کننده همه موارد بود و جای بحث باقی نگذاشت...گرفتن این پنالتی در حساس ترین دقیقه و حساس ترین بازی ها چه مفهومی می تواند داشته باشد؟! این اشتباه در حالی اتفاق افتاد که اصلا شرایط اشتباه کردن و اشتباه دیدن وجود نداشت... مدافع ما در حالی که کسی هم کنار او نبود به هوا پرید و یک ضربه سر معمولی زد و داور پنالتی گرفت که می توانست کل سرنوشت فصل ما را تغییر دهد.

سرمربی تیم فوتبال مس افزود: متاسفانه این موضوع فقط در بازی این هفته ما اتفاق نیافتاد و در بازی قبل برابر استقلال خوزستان نیز داور مسابقه یک دفع توپ مدافع ما را "سهوا" با اشتباه بزرگ تصمیم گرفت و تیم ما را در شرایط خاص هوای اهواز 20 دقیقه 10 نفره کرد و یا در بازی با آلومینیوم در اراک که مهاجم ما بدون اینکه حتی کسی کنار او باشد به هوا پرید و با ضربه سر گل زد که داور بازهم آن را نپذیرفت که شکل همه این صحنه ها به گونه ای بود که اصلا جای اشتباه حتی به صورت سهوی را باقی نمی گذاشت.

مجتبی حسینی در رابطه با اتفاقات این هفته های لیگ یک و درگیری های شدید در آن افزود: این اتفاقات عجیب زمانی عادی می شود که نظارت قوی بر بازی ها نباشد و برای مثال زمانی که من مربی بدانم نظارت قوی بر مسابقات وجود ندارد اجازه هرکاری به خود می دهم اما برای مثال در لیگ برتر این اتفاقات رخ نمی دهد چراکه نظارت بر این مسابقات بسیار دقیق و قوی است و اجازه رخ دادن خیلی از مسائل را همین نظارت قوی مسئولین و رسانه ها نمی دهد.

وی با ابراز امیدواری مبنی بر اینکه اتفاقات عجیب لیگ یک در سه بازی باقی مانده تکرار نشود گفت: امیدوارم در این سه هفته چه بر اتفاقات داخل زمین و چه بر ماجراهای بیرون از آن دقیق ترین نظارت وجود داشته باشد و نهادهای نظارتی اجازه کوچکترین مسئله سازی را برای تیم ها ندهند.

 

 

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=75245