باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
پنج‌شنبه 9 فروردین ماه 1403 ساعت 17:46:33
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

سرمربی مس نوین: بازیکنانم مزد تلاش تا لحظه آخر را گرفتند

پنج‌شنبه 2 مرداد ماه 1399 ساعت 12:23

سرمربی مس نوین با رضایت از نمایش تیمش در شروع مجدد بازی‌ها از تلاش حداکثری بازیکنان برای کسب پیروزی قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ رضا ترکزاده درباره پیروزی شیرین خانگی مقابل امید گناوه گفت: بعد از 4 ماه وقفه می‌ دانستیم که کار برای همه دشوار شده است و بسیاری از تیم‌ ها نمی توانند کیفیت قبلی خود را داشته باشند ولی ما در این مدت تمرینات منظمی را پشت سر گذاشتیم تا به آمادگی نسبی برای شروع بازی ها دست پیدا کنیم.

وی افزود: به بازیکنان گفته بودیم باید از همان دقایق ابتدایی روی دروازه حریف فشار بیاورند و مطمئن بودیم اگر دقت کافی در ضربات آخر داشته باشیم، دروازه حریف بازی می شود. در طول بازی کاملا توپ و میدان در اختیار تیم ما بود ولی یک لحظه تمرکز تیم ما از دست رفت و حریف به گل رسید.

سرمربی مس نوین با بیان اینکه با آگاهی از نقاط ضعف حریف در بین دو نیمه تعویض هایی انجام شد، گفت: بازیکنان ما برای جبران نتیجه نا امید نشدند و این برای من با ارزش بود. بازیکنان تعویضی هر آنچه که از آن ها خواسته شد، به نمایش گذاشتند و پیروزی در این بازی حق مسلم ما بود.

وی اظهار کرد: از بازیکنانم تشکر می کنم که تا آخرین لحظه برای کسب پیروزی جنگیدند و در نهایت به آن دست پیدا کردند. خوشبختانه تیم ما میل به پیروزی را در زمین به خوبی اجرا می کند. باید در بازی های باقی مانده نیز بهترین عملکرد خود را داشته باشیم تا فصل به خوبی برای ما تمام شود.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=75233