باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
جمعه 7 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 02:01:45
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

پیام تبریک مدیریت باشگاه مس کرمان به مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس

چهارشنبه 1 مرداد ماه 1399 ساعت 19:04

در پی برگزاری مجمع عمومی شرکت ملی صنایع مس و ارائه گزارش از عملکرد موفق این شرکت در سال گذشته، مدیریت باشگاه مس کرمان پیام تبریکی را برای مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ در این پیام آمده است:

بسمه تعالی

جناب آقای دکتر اردشیر سعد محمدی

مدیرعامل محترم شرکت ملی صنایع مس ایران

باشگاه مس کرمان به عنوان عضو کوچکی از خانواده بزرگ شرکت ملی صنایع مس ایران بر خود واجب می داند که پس از برگزاری مجمع عمومی شرکت ملی صنایع مس که روز گذشته برگزار شد و در آن گزارش عملکرد موفقیت آمیز و غرور آفرین مدیریت شرکت مس در سال گذشته با تائید نهادهای مربوطه قرائت گردید، مراتب تبریک و قدردانی خود را بابت مدیریت هوشمندانه جنابعالی و همکاران محترم شما را اعلام دارد.

بیان موفقیت و عملکرد مثبت شرکت ملی مس در حوزه های مختلف توسط قائم مقام و عضو هیات عامل ایمیدرو و همچنین اعلام عنوان موفق ترین شرکت صنایع معدنی کشور در سال 98 بدون شک در سایه مدیریت جهادی و درایت جنابعالی و همکارانتان در شرکت ملی صنایع مس رقم خورده است که موجب شادکامی تمامی خانواده شرکت ملی صنایع مس گردید.

در پناه این مدیریت موفق بر شرکت ملی صنایع مس ایران بود که در سال های سخت اقتصادی کشور ، ورزش این شرکت و از جمله باشگاه مس کرمان با وجود همه مشکلات، موفق شد با حمایت و هدایت های مدیریت شرکت ملی صنایع مس، شاهد پیروزی ورزشکاران و تیم های مختلف خود باشد تا در این بُعد از مسئولیت اجتماعی شرکت ملی صنایع مس، شادی و شور بر دل های هموطنان عزیز بنشیند.

سلامتی و توفیقات روز افزون حضرتعالی و خانواده بزرگ صنعت مس ایران را از درگاه حضرت احدیت ارزومندیم.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=75230