باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
شنبه 1 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 06:56:56
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

فقط زهرا نعمتی شانس کسب مدال طلا در پارالمپیک توکیو دارد

سه‌شنبه 31 تیر ماه 1399 ساعت 12:14

رییس انجمن پاراتیروکمان گفت: با توجه به وضعیت کنونی ورزشکاران پیش بینی می‌کنیم فقط زهرا نعمتی موفق به کسب مدال طلا در پارالمپیک توکیو شود.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ مجید کهتری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما افزود: در حال حاضر 7 ورزشکار پارالمپیکی در رشته‌ی پاراتیروکمان داریم که با توجه به وضعیت کنونی تمرینات و أردو‌ها پیش بینی می‌شود تنها زهرا نعمتی در رشته ریکرو شانس کسب مدال طلا در بازی‌های پارالمپیک توکیو را داشته باشد و به همین دلیل وی تحت حمایت کمیته ملی پارالمپیک اردو‌های غیر متمرکز خود را در باشگاه الیاف واقع در شهریار آغاز کرده است.

وی افزود: سایر ورزشکاران که شانس کسب مدال نقره و برنز را دارند در منزل تمریناتشان را پیگیری می‌کنند و با ارسال فیلم تمرینات خود اگر ضعفی در تکنیک و تاکتیک داشته باشند آن‌ها را برطرف می‌کنم. البته من معتقدم این نوع تمرینات کیفیت لازم را ندارد و تا زمانی که کمانداران در اردو نباشند ضعف تکنیک و تاکتیک آن‌ها به درستی اصلاح نمی‌شود.

وی خاطر نشان کرد: تا زمانی که شرایط از نظر ویروس کرونا به حالت عادی برنگردد ما مجبوریم شرایط تمرینات را به همین روال ادامه دهیم تا کمانداران از آمادگی بدنی خارج نشوند.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=75222