باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
جمعه 7 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 00:58:06
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

مس کرمان0-0نود ارومیه/شانس گلزنی مس پشت اتوبوس پارک شده ارومیه جاماند

یکشنبه 22 تیر ماه 1399 ساعت 22:55

تیم فوتبال مس کرمان در روزی که تقریبا هر یازده بازیکن تیم نود ارومیه را در جریان بازی برابر دروازه خودی در حال دفاع می دید، نتوانست از موقعیت های گل خود بهره ببرد و در نهایت در ورزشگاه باهنر کرمان برابر این تیم به تساوی بدون گل رسید.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ در هفته بیست و نهم رقابت های لیگ یک، تیم مس در کرمان بدون حضور تماشاگرانش میزبان نود بود که مجتبی حسینی تیم خود را با ترکیب داوود نوشی صوفیانی، علیرضا آرتا، میثم تهی دست، مجتبی مقتدایی، مهرداد قنبری، مهران امیری، امین جهان کهن، ابوذر صفر زاده، مهدی عسگری، یاسر فیضی و شروین بزرگ به میدان فرستاد.

تیم مس که از همان ابتدا برای پیروزی در این بازی برنامه های هجومی خود را آغاز کرد و در مقابل تیم نود هم با کشیده شدن سوت شروع مسابقه در زمین خود خیمه سنگین دفاعی را برپا کرد.

در حالی که توپ و میدان کاملا در اختیار تیم مس کرمان قرار داشت در دقیقه 27 شوت جهان کهن با بدشانسی کرمانی ها راهی به دروازه نیافت.

در دقیقه 30 بازی هم همه چیز برای گلزنی مس فراهم بود اما پاس عرضی فیضی با اشتباه مدافعان نود به تیر دروازه حریف برخورد کرد تا بازهم بدشانسی توپ مسی ها را به جای تور به تیر بچسباند.

مس در نیمه اول با موقعیت عالی فیضی بازهم در دقیقه 38 موقعیت گل داشت که شوت این بازیکن از بالای دروازه به اوت رفت.

در نیمه دوم بازهم این تیم مس بود که برای رسیدن به گل تلاش خود را آغاز کرد و در دقیقه 52 ضربه سر بازیکنان مس روی خط دروازه حریف مهار شد.

در حالی که مسی ها همچنان برای گل زدن بی تابی می کردند اما دفاع اتوبوسی و فشرده تیم نود در زمین خودی کار را برای بازیکنان مس در کارهای هجومی بسیار سخت کرده بود.

با این حال مس زمانی که از دفاع اتوبوسی نود عبور می کرد پشت دیوار بدشانسی خود قرار می گرفت و در دقیقه 57 بازهم تیر دروازه نود با ضربه فیضی به لرزه درآمد.

از دقیقه 60 حسین شنانی به جای عسگری برای مس به میدان آمد تا بار حملات مس بیشتر از قبل هم بشود.

در دقیقه 65 تیم نود خطرناک ترین موقعیت خود در این بازی را برروی دروازه مس خلق کرد که مدافعان مس توپ را از روی خط دروازه خودی برگشت دادند.

در دقیقه 66 بازی نیز بهرام رشیدفرخی به جای شروین بزرگ برای مس به میدان رفت و در دقیقه 72 یاسر فیضی جای خود را به رضا صدری داد.

مس که تا پایان بازی انواع و اقسام راه های گلزنی را امتحان کرد با ضربه سر صفرزاده هم نتوانست به گل برسد تا بدشانسی های مس به انضمام دفاع فشرده نود در نهایت این بازی را بدون گل زده برای مسی های شهر کرمان باقی بگذارد و بازی با تساوی بدون گل خاتمه یابد.

این یک امتیاز اما سبب شد که مس در جدول مسابقات 51 امتیازی شود و با تیم آلومینیوم در رده دوم هم امتیاز گردد.

مس شنبه هفته آینده در خوزستان به مصاف استقلال خوزستان می رود که 5 بازی پیش رو مس حکم مرگ و زندگی برای این تیم دارد.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=75195